Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh låter mysigt. Jag vill också gå ner till en pub med katterna...
Tror dock inte mina katter vill. :angel:
Pubmiddag. <3 (Vi tar skamlöst upp ett helt hörn med bord för fyra) :D
1666208720616.webp
 
Jag har äntligen givit mig själv tillåtelse att krypa ner under mitt underbara, fantastiska, härliga, fluffiga moln till täcke. Jag bytte till mitt vintertäcke igår kväll och har gått och sneglat på det med längtan i blicken hela dagen idag. Ett tag blev det så illa att jag var tvungen att stänga sovrumsdörren så att jag skulle slippa bli frestad varje gång jag gick förbi sovrummet på väg till köket. :cautious: Helt klar en otippad utmaning med att jobba hemifrån!

Sitter här, tuggar på en flapjack, njuter av känslan av trötta nytränade ben och känner mig allmänt nöjd med livet :)
 
Vi har så fina djurvänliga hak här i byn. :heart
Haha, det enda jag lämnar på tallriken är lökringarna! Jag hade mycket hellre haft några gurkskivor, men man kan ju inte få allt här i livet. :D
Jag var typ 25 när jag insåg att jag faktiskt gillar lökringar, så jag ser det som att jag nu håller på att ta igen alla som jag lämnat på tallriken under åren innan dess :D
 
Tittade på människokroppen och det verkar sitta i tjocktarmen. Läste på lite och tydligen kan man få en mild inflammation där som går över så småningom. Kanske inte så konstigt om det uppstått en retning där mtp hur mycket ipren/panadol jag konsumerat på senaste tiden.
Om det är gallan känns det som någon hugger en kniv i magen på dig, iaf min erfarenhet.
 
Föredraget om växters näringsbehov var drygt 2,5 timme långt. Med en piss paus
Och efter föredraget hade vi auktion på medtagna fiskar, växter mm
Fick sålt alla prylar utom en :banana:
Och köpte 2 påsar med fisk, så nu har jag jobbat när jag kommer hem
Sitter på bussen hem nu, så det blir en sen kväll
 
Ah, haft en jättebra dag! :bump:

Fullt ös medvetslös på konferensen, god mat, gott fika, god middag, trevligt umgänge, rolig aktivitet efter middagen som mitt team vann. :D Sen bröt jag upp från goda vänners lag, tog min crémant, min badbomb och dator och låg och kollade film i badet eftersom jag glömt något att läsa.

Nu har jag lagt mig nyskrubbad och insmord i en underbar säng i slottsflygeln. 😍 Öppnat ett fönster på glänt och ställt larmet. Kl 07:00 hänger jag på låset till frukosten, packar ihop och checkar ut för att sen gå en morgonpromenad med kollegorna innan dag två börjar.

Sen hem för att göra helg med allra käraste syster. Nygrävd potatis. oxfilé, något gott i glasen och lugn och ro. 😋
 
Ah, haft en jättebra dag! :bump:

Fullt ös medvetslös på konferensen, god mat, gott fika, god middag, trevligt umgänge, rolig aktivitet efter middagen som mitt team vann. :D Sen bröt jag upp från goda vänners lag, tog min crémant, min badbomb och dator och låg och kollade film i badet eftersom jag glömt något att läsa.

Nu har jag lagt mig nyskrubbad och insmord i en underbar säng i slottsflygeln. 😍 Öppnat ett fönster på glänt och ställt larmet. Kl 07 hänger jag på låset till frukosten, packar ihop och checkar ut för att sen gå en morgonpromenad med kollegorna innan dag två börjar.

Sen hem för att göra helg med allra käraste syster. Nygrävd potatis. oxfilé, något gott i glasen och lugn och ro. 😋
Det låter underbart alltihop! Vill också åka på konferens och ligga i ett badkar och dricka crémant! Undrar om jag kan sälja in idén till min chef med den arbetsbeskrivningen... :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 414
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 465
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp