Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har norgesic, men det är ju paraflex i den om jag fattat rätt. Ska försöka komma ihåg att be den jag får träffa på vc nästa vecka om det går att byta till alternativet med bara muskelavslappnande och ingen smärtstillande. Oftast hjälper det med själva avslappningen för att huvudvärken ska försvinna, så känns otroligt onödigt att ta smärtstillande då.
Då röstar jag för Paraflex faktiskt, det fungerar :) Man ska bara komma ihåg att ta dem, komma ihåg att de hjälper, att de inte är verkningslösa som Alvedon och att man faktiskt får ta fler :)
 
Haha han anser att det är inte manligt 😂 Förstör hans image som den hårde vallack han är 😂💪 Snark han har nog aldrig haft en mössa inte ens när han var unghäst. Han tycker om när man håller på i huvudet men nu bestämmer matte :devil: Och han syns för jäkla dåligt i skogen, han smälter in i omgivningen så nu har matte laddat med reflexer i alla dess slag.
Hade dom ingen orange mössa? Jägare är van vid att undvika orange i skogen :up:
 
Hahaha där sa du nåt! 😂

Ja vi är lite tillknycklade och stora killen är väldigt hungrig (hans mage får vila ett litet tag till). Men idag har jag inte lyft ett finger hemma och fått mer än rimlig avlastning. Väldigt skönt ❤️

Ligger nedbäddad under en stickad filt i soffan med obligatorisk Whippish-värmeflaska, äter satsumas och njuter av våra fina höstdekorationer samt kollar på Great British Bake-off och drömmer om vårt framtida kök.
Låter perfekt! Fortsätt med sådant. :heart
 
Baaah, jag vill verkligen inte åka och jobba idag! Det regnar och har sig, skulle så gärna vilja ha en mysdag med djuren och röja i huset.... men oh well, det är väl bara att sätta sig på cykeln. Ju fortare jag kommer iväg, desto fortare får jag gå hem trots allt.
Ja det bara regnar och regnar! Regnade i morse när jag gick ut med hunden och när jag åkte hemifrån, men inte där jag jobbar, regnade när jag kom hem, när jag gick eftermiddagsrundan med hunden och hela eftermiddagen och nu i kväll hänger regnet i luften igen.... Mina vattentäta gore tex skor är blöta och min jacka är blöt, så i morse tog jag andra skor och annan jacka. Både skor och jacka är fortfarande blöta dock....
 
Ja det bara regnar och regnar! Regnade i morse när jag gick ut med hunden och när jag åkte hemifrån, men inte där jag jobbar, regnade när jag kom hem, när jag gick eftermiddagsrundan med hunden och hela eftermiddagen och nu i kväll hänger regnet i luften igen.... Mina vattentäta gore tex skor är blöta och min jacka är blöt, så i morse tog jag andra skor och annan jacka. Både skor och jacka är fortfarande blöta dock....
Så trist!
Här blev det jättefint framåt kvällen, så både kisse och hund fick långpromenad. Vi kanske slipper tokbus klockan två inatt. :D
1664476983529.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 365
Senast: Nebraska
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp