Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men läkarbesök planeras in, kunde annars inte en ssk kunnat komma?! De bör ju ha lättare att kunna åka på hembesök vid hemsjukvård men ibland kan det vara fullt upp...Vet jag ringde om en vårdtagare som hade lite strul med katetern men då hade de så körigt med alla besök hos palliativa som väntades gå bort...Mamma sa att det hade slutat rinna när han gick och la sig i natt. Kompressern från igår är ju typ 98% fylld fortfarande men hon tyckte att den får vara på så länge det inte droppar från den. De har en tid imorgon hos doktorn (som tyvärr inte kunde komma på hembesök, de behövde visst bättre framförhållning .... Lite svårt att veta när man blir skadad eller sjuk tänkte jag ) så de får ta bytet då.
Svullnaden runt blåtiran har gått ned
Men han gnäller fortfarande en hel del
Jo men man blir lite orolig när man hör vilken delstat den drar in över . Men hon har haft tur änså länge att dom bara har kännt vindarna....Jag vet. Nar vi bodde i Florida ringde/skickade mail varenda en av vara vanner runt varlden. Aven sadana i Norra/vastra USA som inte ar vana vid hurracanes sjalva. En kompis till mig som vaxte upp i Fort Lauderdale forklarade en gang att det hon gillade mest med hurricanes nar hon vaxte upp var att lyssna pa hur tak tegel pannor flog av tak och slogs sonder mot hus och trad i narheten.
Numera har man inte tegelpannor pa taket ... och det ar mycket noga vilka overhang tak far ha och hur de ar utformade da det ar nagot en hurricane kan fa tag pa och slita av taket. Man kunde bara hoppas att Florida, forutom mycket strickta byggnads regler, ocksa satte stopp for att bo i prefab hus ... det gar inte att gora dem lika sakra som ett hus som byggs pa plats, men blir ju en hel del billigare forstass.
Och nu ar det snart dags att aka till jobbet pa morgonen.
VA?
Hade väl gått om du inte hade varit ensam på din position och någon annan kunnat ta över?Är förkyld igen. Tror min kropp säger att jag måste sluta stressa, har verkligen gjort det i många år nu utan återhämtning. Men det går liksom inte, nu måste jag läsa på räddningstjänst i höjd beredskap, ska på möte om det.
Det verkar ju onekligen vara en bra beskrivning av vad de ätit nyss i alla fall.En hemsk, hemsk bråkdels sekund fick jag för mig att jag skrivit att hundarna skulle få risk & fis. Lite tur har jag ändå
japp...Hade väl gått om du inte hade varit ensam på din position och någon annan kunnat ta över?
Arbetsgivaransvar….
Låter helt perfekt!Gosar katt och väntar på en vän som ska komma med mat.
Hahaha där sa du nåt!Det verkar ju onekligen vara en bra beskrivning av vad de ätit nyss i alla fall.
Låter jättejobbigt.
Tror att mamma bad om att de skulle ta en titt på örat också som pappa jämrar sig om. Men oh well, vi får väl se hur det går imorgon... Gissar på inte glad gubbeJo men läkarbesök planeras in, kunde annars inte en ssk kunnat komma?! De bör ju ha lättare att kunna åka på hembesök vid hemsjukvård men ibland kan det vara fullt upp...Vet jag ringde om en vårdtagare som hade lite strul med katetern men då hade de så körigt med alla besök hos palliativa som väntades gå bort...
Hälsa Trule att även frökenhästar behöver mössa för att inte bli tagna för älgar, så han är i gott sällskap!Visa bifogad fil 101753
Trule känns sig mycket kränkt åt att behöva använda mössa på äldre dagar för att inte bli tagen för en älg i höst Han sa att han tänker skicka en protest till husse för han vet att husse kommer hålla med honom
Haha han anser att det är inte manligt Förstör hans image som den hårde vallack han är Snark han har nog aldrig haft en mössa inte ens när han var unghäst. Han tycker om när man håller på i huvudet men nu bestämmer matte Och han syns för jäkla dåligt i skogen, han smälter in i omgivningen så nu har matte laddat med reflexer i alla dess slag.Hälsa Trule att även frökenhästar behöver mössa för att inte bli tagna för älgar, så han är i gott sällskap!
(Våra nya reflexer kom i posten idag )