Idag var jag sjukt lat och köpte pizza från den lokala pizzerian, verkligen noll ork till något efter dagens psykologbesök. Men känner mig lite piggare nu efter en halv vegansk fruktpizza.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fruktpizza? Hur mycket och vad för frukt på den? Lät gottIdag var jag sjukt lat och köpte pizza från den lokala pizzerian, verkligen noll ork till något efter dagens psykologbesök. Men känner mig lite piggare nu efter en halv vegansk fruktpizza.
Min fanclub består nu av 5 stycken vad har jag gjort
Gömmer mig en stund på toaletten. Hur får man 8-10 åringar att sluta prata?
Skickar massor med värme till dig. Din sorg är så legitimVilken tung dag det blev. Jag var hos arbetsterapeuten (som alltid är fantastisk) och hade tänkt prata om bland annat rörelsehjälpmedel, vilket jag känner mig rätt pepp på då jag är så himla hembunden sedan ett tag. Hon tyckte det var bra att tänka på rullstol (jag får en tillfällig på torsdag! ). Efteråt kom en massa ledsenhet upp som jag inte riktigt känt innan, fast jag tänkt i samma banor själv.
Katten har agerat spinnande plåster både innan och efter. Dessutom har två kära vänner ringt (som faktiskt ringde samma dag sist också, typ för tre månader sedan, också då på en tung dag och helt utan att känna varandra). Så skönt!
Alldeles innan jag gick in till arbetsterapeuten så ringde hemtjänsten, jag känner mig så himla krånglig som har klantat till det/missat två tider denna veckan, dels idag när jag inte var hemma och dels hade de inte bokat ny tvättid och nu var den där de är schemalagda redan tagen av någon annan. De var 100% söta och rara och sa att inget var något problem, tackade för att jag hörde av mig, och ändrade tiderna så det passade. Det fick mig att börja gråta vilket väl gav en hint om att jag inte är världens mest stabila idag.
Liksom: vad hände med mitt liv? Det är konstigt med en så tydlig liksom övergång och förlust, men som inte har någon tydlig markör (och även har en sjukt stor vinst i att jag lever!). Jag vet inte hur temporärt/permanent det är och just den grejen gör det svårt att relatera till, tror jag. Men så är ju egentligen hela livet. Vi bara tror vi vet och kan förutsäga mer än vi egentligen kan.
Väldigt oväntat vann jag debatten. Men sen gick jag och rostade bröd och när jag kom tillbaka hade han snott min plats i soffan.Började titta på Edinburgh Military Tattoo av bara farten. Äter lyxnougat och debatterar med Whippishen om vad som är en rimlig mängd jättegott blötfoder.
Banan, ananas, rödlök och paprika. Men det är mycket frukt på den, vilket är bra då veganost ju inte är så gott.Fruktpizza? Hur mycket och vad för frukt på den? Lät gott
Aha låter gottBanan, ananas, rödlök och paprika. Men det är mycket frukt på den, vilket är bra då veganost ju inte är så gott.
Ja, fruktpizza är bästa pizzan. Iaf på sunkhak.Aha låter gott
Därför är det bra med katt, de orkar man lyfta upp på när de tagit ens platsSitter på golvet och äter rostad macka.
Förutsatt att man vågar störa en katt på ett sådant vis.Därför är det bra med katt, de orkar man lyfta upp på när de tagit ens plats
Åh, jag orkar lyfta lillen (och stora killen också till nöds), det jag inte orkar bära är skuldkänslornaDärför är det bra med katt, de orkar man lyfta upp på när de tagit ens plats