Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar kvällsduschar, ren och fräsch när jag lägger mig och slipper stressen på morgonen innan jobbet.Funderar på att duscha. Eller orkar jag göra det imorgon bitti innan jobbet?
nu måste vi veta hur det går!Det är kul med ridskolan ändå. Satte mig på läktaren för att titta hur "min" häst skulle bete sig i dag. En kanske 10 åring frågade vilken häst jag skulle ha. Berättade och hen fick gigantiska ögon "wow... då kommer du ramla av ju!"
Förklarade att njä det hoppas jag verkligen inte men johodå hen propsade på att jag skulle ramla av "jag har liksom aldrig sett någon rida honom utan att ramla av!". Hen har nu tjatat tillräckligt med hål i sin och kompisens mammas huvuden att hen och kompisen blivit lovade att stanna och titta på min lektion
Alltså: jag har en fanclub på läktaren och jag får inte ramla av
Jag tänker lika. Får bli duschen och sen sängen, som är nybäddad och härlig!Jag föredrar kvällsduschar, ren och fräsch när jag lägger mig och slipper stressen på morgonen innan jobbet.
Jag känner pressennu måste vi veta hur det går!
Tejp! Stark tejp eller kloroform. men jag tar inget ansvar för konsekvenserna!Min fanclub består nu av 5 stycken vad har jag gjort
Gömmer mig en stund på toaletten. Hur får man 8-10 åringar att sluta prata?
Hur kan man ha en sån häst i verksamhet?Nu ramlade ryttaren innan mig av.
Men .....det är konserver,dom kan leva tills burken rostar sönderFick något ryck under förmiddagen då jag städade ur mina skafferier. Har två överskåp för det.
Hittade massa gamla konserver som bara var att hysta.
Med tanke på lukten från de gröna ärtorna som gått ut 2008 är jag glad att jag inte åt dem.Men .....det är konserver,dom kan leva tills burken rostar sönder
Tror väl inte det heller men har nog aldrig varit med om det vad jag kan minnas så därför blev jag fundersam...Det kan jag väl ändå inte tro?
Bra tanke!Hur kan man ha en sån häst i verksamhet?