Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tenta skriven, kändes som jag ändå hade lite koll iaf :D Har träningsvärk i handen nu, inte van att skriva förhand… var riktigt trött imorse och var ganska seg när jag körde iväg så tidigt, men jag vaknade till när jag körde igenom en rondell så ser jag när jag svänger att det ligger typ en fläskytterfilé mitt i på vägen??? Asså utan plast, inte alls något köttslamsigt med blod från något roadkill, utan typ en riktig fläskfilé som var putsad typ :confused::confused::confused::confused: Jag blev så paff att jag inte kunde låta bli att skratta, vafan var det där?? Aja vaknade till rejält av det, så var lagom pigg när jag kom till skolan iaf :rofl: eller så såg jag i syne…
 
Precis sett klart en film. Håller på och slumrar till på soffan. Funderar på om jag inte ska lägga mig i sängen i stället och läsa något eller försöka sova.

Känner mig dock lite chalur (stavning?) på att sova då jag sov konstigt inatt. Vaknade med att tvn var igång med någon mystisk bild. Så gick upp och tänkte stänga av den. Den var dock redan avstängd så startade upp den och stängde av igen "utifall". Vet inte riktigt vad som hände där.:confused:
 
Vi tvättar bara på mitt jobb. Lagar inte
Vi tvättar Samhalls moppar och dukar. Tvätt från Sala (sjukhuskläder och sängkläder)
Moppar och dukar från Miab
Kläder från en vårdcentral
Arbetskläder från någon bygg firma
Ibland dukar och gardiner
Just nu även Ikeas moppar och dukar, eftersom deras tvättstuga renoveras...
Snart även Ikeas kökskläder...
Nä men de här bolagen vi har haft har lagat kläder. Två bolag har gjort snygga läggningar eller bytt till nya kläder men ett bolag det såg för jäkligt ut.
 
Jag är ledig imorgon men måste gå upp kl 7 ändå. Ska till habiliteringen och vårdcentralen på förmiddagen och direkt efter lunch har jag den där presentationen som jag förberedde tidigare i veckan. Egentligen är det inte bara en presentation, det fyra olika saker jag ska presentera och de handlar (så klart) om helt olika saker. Så nu sitter jag och läser på i sista sekunden :)

Ja, just det ja. Har på en podd också :p

Ska snart gå och lägga mig. Så fort jag är klar :sleep:
 
På jobb. Inte jobbat natt på några år, inget alls för mig som är kvällstrött och behöver min sömn. Men har gått med på att testa 1 natt/månad på nya jobbet. Får utvärdera efter några gånger.
Längtar tills jag får gå och lägga mig (såvida inget händer) men det är 1,5 timmar kvar och jag är redan jättetrött 😅
 
Sov bara 1.5 timmar i natt så däckade på soffan och sovit som en sten tills Megara blev arg och väckte mig, brutalt, eftersom hon inte fått middag och bokstavligen (enligt henne) var döende av svält.

Funderar på att kolla Edmonton-Colorado i natt eftersom jag är ledig imorgon och sovit så rejält att det är två och en halv timme innan nedsläpp. Förra matchen var galen, 6-8 till Colorado - Landeskog satte en i tom kasse. Målisarna är backups backup och med McDavid och MacKinnon på isen är det 1980-tals vilda västern på isen.
 
ja ha, Sonen blir utslängd från student boendet för att de ska vara något annat under sommaren så jag får rycka in.
Mamman vägrar och tycker att han får klara sig själv. allt han behöver är hjälpa att få sina saker i en bil och åka hem till mig eller mamman, (mamma bor 30 mil enkel resa närmare). Men jag vill inte att min son ska stå på gatan med allt han äger.
Men … vad står det i kontraktet? Fick han veta det nu? O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 636
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
524
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 684
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp