Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker han ser väldigt nöjd ut…Perfekt! Bubbisen är säkert också med där, han blir så väldigt arg när han blir blöt Visa bifogad fil 92107
Inte jag, har en för mycketJag vill ha en hund
Nä men de här bolagen vi har haft har lagat kläder. Två bolag har gjort snygga läggningar eller bytt till nya kläder men ett bolag det såg för jäkligt ut.Vi tvättar bara på mitt jobb. Lagar inte
Vi tvättar Samhalls moppar och dukar. Tvätt från Sala (sjukhuskläder och sängkläder)
Moppar och dukar från Miab
Kläder från en vårdcentral
Arbetskläder från någon bygg firma
Ibland dukar och gardiner
Just nu även Ikeas moppar och dukar, eftersom deras tvättstuga renoveras...
Snart även Ikeas kökskläder...
okNä men de här bolagen vi har haft har lagat kläder. Två bolag har gjort snygga läggningar eller bytt till nya kläder men ett bolag det såg för jäkligt ut.
Jag vill ha en hund
Inte jag, har en för mycket
Men … vad står det i kontraktet? Fick han veta det nu?ja ha, Sonen blir utslängd från student boendet för att de ska vara något annat under sommaren så jag får rycka in.
Mamman vägrar och tycker att han får klara sig själv. allt han behöver är hjälpa att få sina saker i en bil och åka hem till mig eller mamman, (mamma bor 30 mil enkel resa närmare). Men jag vill inte att min son ska stå på gatan med allt han äger.