Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså förlåt att jag säger det, men den där mamman är en riktig su..aja ha, Sonen blir utslängd från student boendet för att de ska vara något annat under sommaren så jag får rycka in.
Mamman vägrar och tycker att han får klara sig själv. allt han behöver är hjälpa att få sina saker i en bil och åka hem till mig eller mamman, (mamma bor 30 mil enkel resa närmare). Men jag vill inte att min son ska stå på gatan med allt han äger.
Ingen fara, det är bra mycket snällare än vad mina tankar tar mig.Alltså förlåt att jag säger det, men den där mamman är en riktig su..a
Samma här. Jag har varit hos tandläkaren som höll på i över en timme för att få bort en skadad tand med död rotSka till tandläkaren idag, ångest just nu alltså. Men ska faktiskt bli skönt att få det gjort..
Rätt vanligt, min bonus-son studerade på Forsmark och dom fick packa sitt och då fick jag vackert sätta mig i bilen och hämta hem honom 40 mil söderut. Blev en lång dag.ja ha, Sonen blir utslängd från student boendet för att de ska vara något annat under sommaren så jag får rycka in.
Mamman vägrar och tycker att han får klara sig själv. allt han behöver är hjälpa att få sina saker i en bil och åka hem till mig eller mamman, (mamma bor 30 mil enkel resa närmare). Men jag vill inte att min son ska stå på gatan med allt han äger.
Ja gud, sjukt bra! Vattna allt nu så tar vi lite spridda skurar sen och en allmänt varm sommarSå himla bra! Har ju varit så sjukt torrt!
Tog nästan två timmar för mig och tandläkaren lyckades ändå inte helt, så ska dit igen snart. Håller på med en rotfyllning. Tackar för att lustgas finns.Samma här. Jag har varit hos tandläkaren som höll på i över en timme för att få bort en skadad tand med död rot
Men nu är det gjort och jag var lugn hela tiden En tand och 1100 kr fattigare.
Hoppas att det gick lika bra för dig
Jag gillar Paganini i gamla stan https://www.google.com/maps/place/P...x8dc7e2a0563c079c!8m2!3d59.3231678!4d18.07224Sitter på pub vid Hötorget med en Magners och turistar i hemstaden. Älskar det (plånboken less so).
Funderar på var man kan hitta något halvmysigt ställe med rimligt prissatt middag?
Behöver inte vara fancy, bara rätt gott. Tips mottages
Men först en cider till och kanske tvinga sig igenom lite CSS. Dådå.
Ooh! Blir det inte nu ska jag iaf spara förslagetJag gillar Paganini i gamla stan https://www.google.com/maps/place/P...x8dc7e2a0563c079c!8m2!3d59.3231678!4d18.07224
Usch, jag lider med dig! Jag hatar tandläkaren och är livrädd. Tack och lov inte fobiskt längre!Tog nästan två timmar för mig och tandläkaren lyckades ändå inte helt, så ska dit igen snart. Håller på med en rotfyllning. Tackar för att lustgas finns.