31,2mm regn här... När jag kollade igår stod det typ 17? sedan blev det 25 ungefär. Blir bara mer och mer hela tiden. Sitter just nu i sängen och tänker att hundarna nog gillar vilodagar iblandSka komma 26mm regn idag. Höpp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
31,2mm regn här... När jag kollade igår stod det typ 17? sedan blev det 25 ungefär. Blir bara mer och mer hela tiden. Sitter just nu i sängen och tänker att hundarna nog gillar vilodagar iblandSka komma 26mm regn idag. Höpp!
33 står det nu... Ska vi chansa på 40 innan dagen är slut?31,2mm regn här... När jag kollade igår stod det typ 17? sedan blev det 25 ungefär. Blir bara mer och mer hela tiden. Sitter just nu i sängen och tänker att hundarna nog gillar vilodagar ibland
Är det därför hen inte är kollega längre?Min förra kollega försökte med något liknande för ett par år sedan.
Jag har ridit två dar i regn hahaJävla regn, jag tänkte ju rida ut
Ja, han gav upp. För många slashasar på det här kontoret, inklusive undertecknadÄr det därför hen inte är kollega längre?
Jag skulle signa ett kontrakt en gång och motparten hade samma förnamn som jag plus att efternamnet var liknande mitt. Skilde bara en bokstav på efternamnet. Våra namnteckningar blev väldigt lika och det såg därför ut som att jag hade signerat på både min och motpartens sida.Alltså, jag fick mig precis ett rejält skratt Mitt namn är ju inte direkt vanligt. Tvärt om så har jag nog aldrig faktiskt varit i kontakt med någon som har samma namn, även om jag såklart vet att det finns fler som heter samma sak.
Så igår skickade jag ett mail till ett ställe med några frågor om deras verksamhet. Idag hade jag fått svar, av en person med samma namn som mig! Hon uttrycke sig också med samma ton och ordval som jag brukar göra, såååå om man läser vår hittills korta konversation så ser det ut som att jag pratar med mig själv
Jag skulle överleva. Hästen däremot! Sist jag tvingade honom att motionera i regn var han sur på mig i två veckor. Jag skojar inte.Jag har ridit två dar i regn haha
Haha oj, ja vissa hästar är ju känsliga för mindre regn. Min blir skittjurig om dte är rejält regnoväder medan stallkompisens stora blir sur för mindre och ja gärna från sidan med hehe.Jag skulle överleva. Hästen däremot! Sist jag tvingade honom att motionera i regn var han sur på mig i två veckor. Jag skojar inte.
Jag skulle överleva. Hästen däremot! Sist jag tvingade honom att motionera i regn var han sur på mig i två veckor. Jag skojar inte.
Så himla bra! Har ju varit så sjukt torrt!Ska komma 26mm regn idag. Höpp!
31,2mm regn här... När jag kollade igår stod det typ 17? sedan blev det 25 ungefär. Blir bara mer och mer hela tiden. Sitter just nu i sängen och tänker att hundarna nog gillar vilodagar ibland
34...33 står det nu... Ska vi chansa på 40 innan dagen är slut?
Åh en sån inte vattentät.Jag skulle överleva. Hästen däremot! Sist jag tvingade honom att motionera i regn var han sur på mig i två veckor. Jag skojar inte.
Min hunn stirrade på mig i morse som om jag hade förnärmat hela hans existens och hans förfädrar när jag bad honom gå ut och kissa 1,5 meter från ytterdörren. Då duggade det och var faktiskt lite blött i gräset, så vad har stackarn för matte egentligen?Floki blinkade mot regnet och ville gå in igen. Tonto bryr sig dock inte, så idag är jag glad att han är min pappas hund nu.