Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla skönt med sommar!Du ska inte tro det blir soooommar ifall inte nån sätter fart . Tänk att det redan är första juni och sommar! .
Uääck!Yay. Någon har pissat(!) i hissen Och tja, jag har hundar. Jag kan inte välja att stanna inne tills städare kommit...
Update: Ringde journumret. De tog det faktiskt på allvar och ska skicka någon som städar! (säger de iaf). Hade varit såå skönt att inte behöva åka i äcklet igen. Stackars städare dock...
Kan du inte gå i trappen?Yay. Någon har pissat(!) i hissen Och tja, jag har hundar. Jag kan inte välja att stanna inne tills städare kommit...
Update: Ringde journumret. De tog det faktiskt på allvar och ska skicka någon som städar! (säger de iaf). Hade varit såå skönt att inte behöva åka i äcklet igen. Stackars städare dock...
6 våningar smal(!) spiraltrappa... Det går, men det är ungefär lika hemskt som att åka pisshiss. Hade det inte varit för hundarna så hade det varit något smidigare.Kan du inte gå i trappen?
Okej… jobbigt att ha en sån dum trapp!6 våningar smal(!) spiraltrappa... Det går, men det är ungefär lika hemskt som att åka pisshiss. Hade det inte varit för hundarna så hade det varit något smidigare.
Nu blir jag nyfiken, varför kan man inte åka pisshiss med hund?Yay. Någon har pissat(!) i hissen Och tja, jag har hundar. Jag kan inte välja att stanna inne tills städare kommit...
Kanske inte så trevligt att hundarna trampar i någons urin. Plus att det är jätteäckligt att nån har använt hissen som toaNu blir jag nyfiken, varför kan man inte åka pisshiss med hund?
Piss på både tassar o skor, urk!!Nu blir jag nyfiken, varför kan man inte åka pisshiss med hund?
Jag hade hissfobi som ung, sedan började jag jobba som brevbärare ÄLSKAR hissar, hur gamla, skraltiga och konstiga de än är. Hellre det än trappor iaf. Nu börjar jag komma över mitt absoluta trapphat, men alltså, det ska mycket till för att jag ta trappor om det finns alternativ...Okej… jobbigt att ha en sån dum trapp!
/hissfobiker
Hundarna är stora. Nu var det så mycket piss i hissen att det precis fanns plats för en person att stå som tryckt mot dörren om man ville stå på torrt golv. Mina hundar är i mina möbler, går över mina mattor och sover i min säng. Är inte jättepepp på att ha piss på deras tassar då. Nu tvättade jag av tassarna när vi kom in. Fungerar ju det med, men inte så roligt.Nu blir jag nyfiken, varför kan man inte åka pisshiss med hund?