Väntar på att mamma ska komma hem. Vi ska tydligen göra fattiga riddare men någon banansmet och fyllda med bär. Hon hade sett något på Jamie Oliver
Recept tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på att mamma ska komma hem. Vi ska tydligen göra fattiga riddare men någon banansmet och fyllda med bär. Hon hade sett något på Jamie Oliver
Svaret är, inte alls . Fotsid regnrock is da shit!Idag är den stora frågan :Hur blöt blir man på hundpromenaden?
https://www.jamieoliver.com/recipes/bread-recipes/berry-pocket-eggy-bread/Recept tack
När du sätter i kontakten i plattan så ska det säga "klick" och när du känner lite på den (som om du skulle ta ur den men bara nästan) så ska det vara stumt, du ska inte kunna vicka omkring den. Känslan är lite som om ingången i plattan är för stor.Hur känner jag det
Jag fattar precis och jag tror du kan ha rättNär du sätter i kontakten i plattan så ska det säga "klick" och när du känner lite på den (som om du skulle ta ur den men bara nästan) så ska det vara stumt, du ska inte kunna vicka omkring den. Känslan är lite som om ingången i plattan är för stor.
Sorry för att jag är usel att förklara Jagär en sån som pratar med hela kroppen när jag ska visa något
Här är det också pyjamas påI pyjamas givetvis
Kompisarna har hittat ett gigantiskt "fel" i Googles bildsökfunktion som gör det möjligt att hitta bilder på barn klädda i väldigt lite kläder som poserar "sexigt".
Något osar katt.
Var kommer bilderna från. Hur kan Google ha missat detta. Finns samma fel hos andra sökmotorer...
Nu vet jag vad jag gör i kväll.
All heder till dig som tar tag i problemetKompisarna har hittat ett gigantiskt "fel" i Googles bildsökfunktion som gör det möjligt att hitta bilder på barn klädda i väldigt lite kläder som poserar "sexigt".
Något osar katt.
Var kommer bilderna från. Hur kan Google ha missat detta. Finns samma fel hos andra sökmotorer...
Nu vet jag vad jag gör i kväll.
Absolut! De flesta sökmotorer jobbar proaktivt för att det inte ska gå att söka och finna olaglig content. Just därför är det lite underligt att Google inte har upptäckt detta ännu. En kompis ringer just nu Google för att tipsa om detta och oftast tar det fyr ganska fort när de får reda på sådant här.En säkert korkad fråga, men jag har helt enkelt aldrig tänkt på det. Men har sökmotorer typ spärrar mot vissa typer av sökningar/bilder som gör att sånt inte ska vara möjligt?