Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger i sängen och funderar på om jag känner mig pigg nog att jobba lite.
Är inne på 9nde veckan med feber, och idag har den varit högre än de senaste veckorna så har inte blivit så mycket gjort.
Men tänker att jag kan jobba en sväng imorgon istället om jag känner mig piggare då.
Hatar att inte orka något alls! Ytterst frustrerande!
Alltså jag känner bara för att gråta.
Nu kommer de med nya förslag för öppning av skolan där de tycker att vi ska fixa ett bokningssystem som ska användas för att se till att för mycket folk inte vistas i byggnaden samtidigt. 50 studenter ska kunna boka in sig samtidigt på en byggnad. så då räknar de inte ens in personal... I detta bokningssystem ska ett polettsystem integreras som baseras på "samvetsbundna poletter" och "polettfria poletter". Förklaringen till hur poletterna ska funka och vad de betyder är mer förvirrande än namnen på poletterna. Studenterna ska själva boka in sig och greja med dessa poletter, ingen insyn från administration utan detta ska de sköta själva.
Är sjukt nära att skriva mail till min chef och säga att om det här inte löser sig måndag eller tisdag nästa vecka tänker jag inte komma och jobba när skolan öppnar eftersom de inte har förberett, planerat, och sett till att det är säkert att komma och jobba. Men jag ska sitta på händerna och hålla huvudet kallt en stund till.
Nej det är lite segt.men fy inte bra för kroppen med feber så länge . Vad jobbar du med ?
Nej det är lite segt.
Jag sitter bara vid en dator hemma just nu tack o lov. Skönt ändå att kunna jobba hemifrån, det är jag tacksam för!
Alltså jag känner bara för att gråta.
Nu kommer de med nya förslag för öppning av skolan där de tycker att vi ska fixa ett bokningssystem som ska användas för att se till att för mycket folk inte vistas i byggnaden samtidigt. 50 studenter ska kunna boka in sig samtidigt på en byggnad. så då räknar de inte ens in personal... I detta bokningssystem ska ett polettsystem integreras som baseras på "samvetsbundna poletter" och "polettfria poletter". Förklaringen till hur poletterna ska funka och vad de betyder är mer förvirrande än namnen på poletterna. Studenterna ska själva boka in sig och greja med dessa poletter, ingen insyn från administration utan detta ska de sköta själva.
Är sjukt nära att skriva mail till min chef och säga att om det här inte löser sig måndag eller tisdag nästa vecka tänker jag inte komma och jobba när skolan öppnar eftersom de inte har förberett, planerat, och sett till att det är säkert att komma och jobba. Men jag ska sitta på händerna och hålla huvudet kallt en stund till.
Vet ej, jag har slut på samvetsbundna poletter så att jag kan frågaAlltså... befinner de här personerna sig på samma planet som oss andra?!
Rulltårta Räcker det till mig också?Bakat en rulltårta som inte ville samarbeta men den är nog god att äta sen åtminstone. Funderar på om jag ska baka något mer, gott att ha nu när det blir helg och vi ska jobba på huset.
Ligger i sängen och funderar på om jag känner mig pigg nog att jobba lite.
Är inne på 9nde veckan med feber, och idag har den varit högre än de senaste veckorna så har inte blivit så mycket gjort.
Men tänker att jag kan jobba en sväng imorgon istället om jag känner mig piggare då.
Pratade med sambon som satt i kö på Essingeleden. Helt plötsligt inser han att han glömt sin väst hos kunden i Vaxholm. I den västen ligger också hans plånbok. Helvete!
Han lär ju komma hem seeent ikväll! Stackarn som jobbat så mkt nu ett tag och är sliten!
Urk vad segt! Känner med dig!Ligger i sängen och funderar på om jag känner mig pigg nog att jobba lite.
Åh, du också alltså? Stackare!Åh, vad jag känner med dig! Jag är inne på 10:e veckan som sjuk nu. Har haft någon dag där jag pallat släpa mig till lagret och gjort ngt vettigt. Men dagen efter blir jag alltid sämre.
Det är SÅ jävla tråkigt att tiden bara rinner iväg och man aldrig blir bra.
Här om dagen gick jag långsamt ca 1,5 km och blev helt yr och illamående.
Blir yr och illamående av att duscha med.
Jag vill orka jobba! Jag vill orka till hästen! Och jag vill inte riskera smitta folk och därför vara inlåst 24/7 liksom..
Hoppas du snart kryar på dig!