Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be om lustgas!Näe. Det bara känns konstigt, för jag känner mot insidan av läppen att det känns annorlunda, så jag vågar inte röra läppen, inte peta på tanden, ingenting. Men det gör inte ont. Sitter hos morsan och hon ringde vårdguiden. De tyckte också att vi skulle avvakta till måndag. Vet inte hur lång tid det tar från att man ringer till att man får en tid och vet inte hur det går till där heller. Hoppas bara på att de kan söva mig (eller åtminstone trycka i mig sju ton lugnande) så att jag inte dödar någon när de börjar titta på tanden...
Hur fungerar det? Jag tycker att det också verkar läskigt...Be om lustgas!
Får alltid jag när jag.är hos tandläkaren. Blivit sövd en gång när de skulle fixa mycket.
Gått i KBT för extrem tandvårdsrädsla, det hjälpte mycket.
Blöder du från tanden? Klorhexidin blev en person rekommenderad att dutta på köttet runtomkring med sån där vaddgrejer tills besöket. Eftersom det inte var akut.Näe. Det bara känns konstigt, för jag känner mot insidan av läppen att det känns annorlunda, så jag vågar inte röra läppen, inte peta på tanden, ingenting. Men det gör inte ont. Sitter hos morsan och hon ringde vårdguiden. De tyckte också att vi skulle avvakta till måndag. Vet inte hur lång tid det tar från att man ringer till att man får en tid och vet inte hur det går till där heller. Hoppas bara på att de kan söva mig (eller åtminstone trycka i mig sju ton lugnande) så att jag inte dödar någon när de börjar titta på tanden...
Tycker synd om hans barnJag har bara sett några Facebookvänner skriva om Paolo Roberto, men inte läst mer än så. Nu gjorde jag trots allt misstaget att gå in på hans Instagram, och alltså Maken till mansgris har väl aldrig tidigare skådats! Hur tänker karln?!
Kan man använda vanlig klorhexidin på slemhinnor? Måste det inte vara sån som är för munnen?Blöder du från tanden? Klorhexidin blev en person rekommenderad att dutta på köttet runtomkring med sån där vaddgrejer tills besöket. Eftersom det inte var akut.
Munskölj med klorhexidin måste det ha varit. Personen var iaf snabb på att införskaffa detta.Kan man använda vanlig klorhexidin på slemhinnor? Måste det inte vara sån som är för munnen?
Hur fungerar det? Jag tycker att det också verkar läskigt...
Pisslätt! Du skickar iväg senaste lappen till sändaren o skriver, Jag bestrider kravet i sin helhet. Full bet erlagd ...........datum. Understeckna med namn o personnr