Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah! Lite som en hårfönSolen värmer upp material som avdunstar från ytan och sprids ut av solvinden!
Japp överviktiga ska sluta tycka synd om sig själva och bara skaffa sig disciplin och kämpa. Typ.Paolo Roberto.. Är det inte han som gärna snackar om disciplin hit och dit, när det handlar om hälsa? Kan ju tycka att han borde ha lite självdisciplin isf, och typ..ge fan i att utnyttja kvinnor för att han mår dåligt. (Nej, jag har inte lyssnat på hans uttalanden, jag blir tillräckligt provocerad av det som skrivs/återges här i tråden.. )
Nä då, det är VÄDRET! Vädret kan man ALLTID skylla på om man bor i Sverige.......Fy vad seg jag känner mig ikväll. Är det såhär att bli äldre?
Nä då, det är VÄDRET! Vädret kan man ALLTID skylla på om man bor i Sverige.......
Skicka inte originalet. Ta en kopia och skriv på den o skicka.Tack!
Japp! Ska fixas på måndag.Skicka inte originalet. Ta en kopia och skriv på den o skicka.
Gör det ont? Annars kan du säkert vänta till måndag med att ringa tandläkaren. Jag har - tyvärr - bitit av bitar från ett antal tänder de senaste åren och har aldrig behövt göra något åt det akut.Fyfan fyfan fyfan. En bit av en tand gick av. Får panik av sådant. Jag vågar inte äta, inte dricka och vågar inte ens tänka på att kontakta tandläkare men vågar inte heller vänta till måndag. Fyfan.
Näe. Det bara känns konstigt, för jag känner mot insidan av läppen att det känns annorlunda, så jag vågar inte röra läppen, inte peta på tanden, ingenting. Men det gör inte ont. Sitter hos morsan och hon ringde vårdguiden. De tyckte också att vi skulle avvakta till måndag. Vet inte hur lång tid det tar från att man ringer till att man får en tid och vet inte hur det går till där heller. Hoppas bara på att de kan söva mig (eller åtminstone trycka i mig sju ton lugnande) så att jag inte dödar någon när de börjar titta på tanden...Gör det ont? Annars kan du säkert vänta till måndag med att ringa tandläkaren. Jag har - tyvärr - bitit av bitar från ett antal tänder de senaste åren och har aldrig behövt göra något åt det akut.
OCH NU FICK VI TAG I VARANDRA OCH JAG FICK JOBBET! SKÅL BUKE!
Nu tar jag fredag. På så många plan.