Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ser ut som om jag får det upplägg jag önskat inför bemanningen i höst. Det är inte klart än, men MBL:as och klubbas antagligen på personalmötet på onsdag, så hoppas hoppas! I så fall känns det som om nästa läsår kommer förflyta hanterbart med både arbete och studier.
 
Paolo Roberto.. Är det inte han som gärna snackar om disciplin hit och dit, när det handlar om hälsa? Kan ju tycka att han borde ha lite självdisciplin isf, och typ..ge fan i att utnyttja kvinnor för att han mår dåligt. (Nej, jag har inte lyssnat på hans uttalanden, jag blir tillräckligt provocerad av det som skrivs/återges här i tråden.. ;) )
 
Paolo Roberto.. Är det inte han som gärna snackar om disciplin hit och dit, när det handlar om hälsa? Kan ju tycka att han borde ha lite självdisciplin isf, och typ..ge fan i att utnyttja kvinnor för att han mår dåligt. (Nej, jag har inte lyssnat på hans uttalanden, jag blir tillräckligt provocerad av det som skrivs/återges här i tråden.. ;) )
Japp överviktiga ska sluta tycka synd om sig själva och bara skaffa sig disciplin och kämpa. Typ.
 
Sisådär. Drygt 1700 ord någonting in i boken. Jäklar vad ROLIGT - och utmanande - det är att skriva :nailbiting::)!! Jag ÄLSKAR när man kommer in i ett flyt och när man riktigt SER handlingen utspela sig framför sig. Då gäller det att vara snabb på tangenterna :D !

Sedan kommer man ju tyvärr också in i "trög-passagerna" när man sitter och kämpar med orden, men de är till för att övervinnas.....

Det är skönt att jag har haft så lång tid när jag har letat fakta om "mina" människor. Allt detta öser jag av nu. Adresser, namn på arbetsgivare, saker jag har snappat från tidningsartiklar. Och så alla samband som jag egentligen inte har, men som jag har funderat på så länge. Det är en mycket härlig känsla att "täppa till" hålen med boken, att få släppa fram allt detta!
 
Det är skönt med nytvättade gardiner och så. Men varför är mörkläggningsgardiner så förbannat tunga när de ska hängas upp igen för?! (Okej, det kan bero åtminstone delvis på att jag är trött och tog ett piller för att somna och sova vettigt inatt. Men ändå.) :arghh:
 
Fyfan fyfan fyfan. En bit av en tand gick av. Får panik av sådant. Jag vågar inte äta, inte dricka och vågar inte ens tänka på att kontakta tandläkare men vågar inte heller vänta till måndag. Fyfan.
Gör det ont? Annars kan du säkert vänta till måndag med att ringa tandläkaren. Jag har - tyvärr - bitit av bitar från ett antal tänder de senaste åren och har aldrig behövt göra något åt det akut.
 
Gör det ont? Annars kan du säkert vänta till måndag med att ringa tandläkaren. Jag har - tyvärr - bitit av bitar från ett antal tänder de senaste åren och har aldrig behövt göra något åt det akut.
Näe. Det bara känns konstigt, för jag känner mot insidan av läppen att det känns annorlunda, så jag vågar inte röra läppen, inte peta på tanden, ingenting. Men det gör inte ont. Sitter hos morsan och hon ringde vårdguiden. De tyckte också att vi skulle avvakta till måndag. Vet inte hur lång tid det tar från att man ringer till att man får en tid och vet inte hur det går till där heller. Hoppas bara på att de kan söva mig (eller åtminstone trycka i mig sju ton lugnande) så att jag inte dödar någon när de börjar titta på tanden...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 300
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp