Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående Paolo Roberto är jag allergisk mot såna där vansinnigt usla ursäkter typ
"Åh nej min mamma spolade ner min guldfisk i toaletten när jag var barn... tror jag måste bli seriemördare! Det är ju synd om mig ju! Var är min yxa?!" :banghead: Skärpning liksom.

Ja men verkligen?!?! Och även om man har ett självskadebeteende som går ut över andra så är det väl kutym att hålla käften om det och fokusera på vilken skada man orsakat offret. Sen får man prata om det med en terapeut i stället, inte låta det ta fokus från vad man gjort.
 
Haha tack för pepp och "tillåtelse" att släppa det över helgen. Funderar på att göra det, bara förbereda lite inför måndag och sen gå ut i krig typ. :nailbiting::mad:

Haha ja men det är nog det bästa. Du kommer ändå inte nå någon över helgen, och inget kan vi värre på den tiden heller, så då är det bättre att chilla och ta fredag. Go get them på måndag! 💪 Vi hejar på dig!
 
Kul att behöva bli förtvivlad, arg och ledsen nu såhär en fredag.
Fick ju tilläggsavgift från SL i februari eftersom jag (ovetandes) åkte med felaktig biljett. Betalade den direkt dagen efter jag fick den.

Har sedan dess fått Påminnelsefaktura. Ringde och påpekade att det redan är betalt "Oj något är fel, tar bort den så kan du bortse den!" Skönt.

Fick inkassokrav. Ringde och påpekade att det redan är betalt och att jag faktiskt ringde om påminnelsefakturan som de sa att de skulle ta bort "Ja jag ser att du betalt, jag tar bort ärendet så kan du bortse från fakturorna" Okej...

Har nu fått Betalningsföreläggande. Är alltså enligt betalningsföreläggandet nu registrerad hos kreditupplysningsföretag och utmätning kan komma att begäras. Jag ringde nyss SL för tredje gången "Ja, du betalade ju detta i februari... Men jag tar bort ärendet så kan du bortse från fakturorna" Jag tror inte på dem längre. De har inte tagit bort något ärende i dag heller.

Vet inte vad fan jag ska göra åt skiten och måste nu googla vad det innebär att vara registrerad hos kreditupplysningsföretag och vad en utmätning är. Orkar inte. Har lust att bara skicka 50 tusen till SL och bara "kan ni låta mig vara nu snälla?" Sitter bara och fulgråter och känner mig fullständigt maktlös. Ska man behöva ringa varenda dag och berätta att man betalat sin tilläggsavgift i februari eller vad ska man göra. Jag hatar hela 2020 och jag vill faktiskt inte vara med längre.

Du har inte fått en anmärkning, ta det lugnt :) men jätteviktigt att du bestrider betalningsföreläggandet med motiveringen att du redan betalat och gärna kopia på betalningen medskickad.
 
Ja varför skada någon annan för man själv mår dåligt? Delar en favorit
AD667E93-75B7-4210-915E-B9810F8B42EA.webp
 
Så galet hungrig, och så galet trött att jag inte orkar fixa någon mat... Försöker nu komma på vad jag kan göra. Måste handla, men vet inte vad som blir enklast osv. Iofs... jag kanske har hemma så att det räcker till pastasallad... Vill bara parkera i soffan och inte behöva tänka på något alls.
 
JA MEN VERKLIGEN!

(Är ju fan bättre ibland till och med..)

Paolo borde ha en rådgivare som ber honom hålla käften. Det sista han bör göra nu är att tycka synd om sig själv. Antingen håller han käften eller så går han ut och medger att han är ett svin och ska söka hjälp. Samt visar ngt slags ånger gentemot personen han förgrep sig på.
 
Paolo borde ha en rådgivare som ber honom hålla käften. Det sista han bör göra nu är att tycka synd om sig själv. Antingen håller han käften eller så går han ut och medger att han är ett svin och ska söka hjälp. Samt visar ngt slags ånger gentemot personen han förgrep sig på.

Ja, självinsikt och någon form av hjärna är väl inte det första man tänker på när det gäller honom... :grin:
 
Paolo borde ha en rådgivare som ber honom hålla käften. Det sista han bör göra nu är att tycka synd om sig själv. Antingen håller han käften eller så går han ut och medger att han är ett svin och ska söka hjälp. Samt visar ngt slags ånger gentemot personen han förgrep sig på.

Precis.

(Den rådgivaren borde ha kommit in för många år sen helt separat från sexköp)
 
Orkar inte med världens fina katt :love:
När matte fulgråter kommer hon och verkligen tvångsgosar och borrar in huvudet någonstans i magen på en, gärna med tillhörande "Mrow?" som fråga. Bara det är fint.

Men så blev jag lite upprörd igen, satte mig i soffan och försökte andas bort och släppa. Då kommer katten släpandes med en hel filt från ett helt annat rum?:eek: Och springer sen iväg för att hämta sin favoritleksak?

Jag förstår inte hur den där katten fungerar, men hon är värd sin vikt i antimateria. :heart
 
Ja varför skada någon annan för man själv mår dåligt? Delar en favorit
Visa bifogad fil 50852

Så sant!
Jag är så jävla trött på alla män som sitter där i sina jävla blöta, sura offerkoftor och lägger ansvaret för all skit de gör, mot kvinnor främst givetvis, på andra.
Bara uppför er som de vuxna ni är att ta lite jävla ansvar. Både för ert eget mående och än mer vad ni gör mot andra!
Att man ens kan gå igång och lyckas ha sex med någon som man antar "kan vara dittvingad/inte gör det för att det är trevligt etc". Det säger ju rätt mycket om en person.
Och att sen sitta där och tycka synd om sig själv när man borde tycka synd om kvinnan som måste sälja sex till as som honom, hans sambo som säkert blir helt förstörd etc etc..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 435
· Visningar
40 212
Senast: dobbis
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
567
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 301
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp