Som Teskedsgumman i storlek på ett ungefär.......???Jag läste att det skulle "vara avskräckande för små textillärare"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som Teskedsgumman i storlek på ett ungefär.......???Jag läste att det skulle "vara avskräckande för små textillärare"
Jag läste att det skulle "vara avskräckande för små textillärare"
Ungefär som tråden här om veckan med rubriken "Avsätta styrelsemedlem i förening?" och jag läste avrätta
Jag med, tyckte det var lite väl drastiskt att avrätta någon pga av att den inte sköter sitt styrelseuppdrag.
Dricker kaffe och är lite i chock om att en av de jag följer på Instagram åkt fast i en sexrazzia. Och samtidig återigen bekräftats det hur folk kan filtrera sitt liv på sociala medier.
Om det är samma Tv-profil som jag tänker på så får kommentarerna på dennes facebook en att vilja kräkas...Dricker kaffe och är lite i chock om att en av de jag följer på Instagram åkt fast i en sexrazzia. Och samtidig återigen bekräftats det hur folk kan filtrera sitt liv på sociala medier.
Om det är samma Tv-profil som jag tänker på så får kommentarerna på dennes facebook en att vilja kräkas...
Ja hela det inlägget är så jävla osmakligt! "Dags att reparera hålet i min själ som tvingar mig till sexköp buhu"Eller hur! Och nu ska han tala ut i tv. Well sorry, men jag är inte intresserad av ditt så kallade lidande, finns inga ursäkter för hans del.
Ja o så politiker som tar honom i försvar. Fy fan.Ja hela det inlägget är så jävla osmakligt! "Dags att reparera hålet i min själ som tvingar mig till sexköp buhu"
Bättre än att må räv
Ja just idag har jag inte tid, du skulle sagt till tidigareDet blev en kort promenad på lunchen. Det började nämligen regna och då var det inte så skojsigt. Givetvis skiner nu solen
Nåja, jag fixade iaf två presenter till Mors dag som nu kan paketeras och skickas med pappa (@godisklubba kanske inte hinner hjälpa mig så jag får väl klara mig själv?! )
Som Teskedsgumman i storlek på ett ungefär.......???
GRATTIS!!!OCH NU FICK VI TAG I VARANDRA OCH JAG FICK JOBBET! SKÅL BUKE!
Nu tar jag fredag. På så många plan.