När du flyttar till AustralienMen när ska min bli sådär stor och fin?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du flyttar till AustralienMen när ska min bli sådär stor och fin?!
Jag har precis haft rast och rensat ogräsMen vad segt det gick att jobba i dag. Kommer liksom inte i gång.
Kanske borde gå ifrån jobbet en kvart eller något och klappa på katten. Se om det är lättare att komma igång efter det.
Vänta tills de alla blir 13
KlantigtDe hade förväxlat elmätare och stängde av fel fick jag veta idag.
I bland kan jag önska att jag hade en liten trädgård att rensa ogräs på Det är ändå en ganska trevlig pausgrej.Jag har precis haft rast och rensat ogräs
När du flyttar till Australien
När du flyttar till Australien
Min tomt är ibland alldeles för stor trots att själva trädgården är typ 50kvmI bland kan jag önska att jag hade en liten trädgård att rensa ogräs på Det är ändå en ganska trevlig pausgrej.
Klantigt
hur gick det för maten i frysen
Solen skiner inemellan men det blåser svinkallt. Såå trött på att det ska blåsa iskallt jämt Får bli långkalsonger och mössa på ridturen sen..
Vad har du på resten av tomten då? En enorm pool ?Min tomt är ibland alldeles för stor trots att själva trädgården är typ 50kvm
Bor i radhus, så tomten är på under 200kvm.Vad har du på resten av tomten då? En enorm pool ?
Trött på det med! Får lätt huvudvärk även om jag har mössa.
Ja ja ja ja ja kan inte alla bara flytta hit? Jag adopterar er alla som vill!!