fem månader. Men han är en liten hund, så jag har den hårda vägen fått lära mig att det inte är så lätt som med stora hundar.Hur gammal är han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fem månader. Men han är en liten hund, så jag har den hårda vägen fått lära mig att det inte är så lätt som med stora hundar.Hur gammal är han?
Det är framför allt rasbundet. Har också en liten hund men den rasen blir snabbt rumsren. Tror du skulle haft en dansksvensk gårdshund iställetfem månader. Men han är en liten hund, så jag har den hårda vägen fått lära mig att det inte är så lätt som med stora hundar.
Vad har de gett dig för anledning att de brutit strömmen för dig? Är det bara till dig eller är det för hela huset (om du bor i hyreshus?). Det går ju liksom inte att de bara bryter strömmen hipp som happ, om det inte är ett akut fel som måste åtgärdas.
Skickade precis iväg ett viktigt sms och hoppas på positivt svar! Håll tummarna för mig!
Men när ska min bli sådär stor och fin?!
Vänta tills de alla blir 13Idag fyller shettisen 8 år och igår fyllde äldsta dottern 8 år. Om drygt en månad fyller ena islandshästen 8 år och nån vecka efter honom fyller katten 8 år. Vi har snart ett helt gäng med 8 åringar här hemma