Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hemma när jag egentligen skulle varit på jobbet nu.
Hade lite ont i halsen igår när jag gick och la mig, kände inte av några typiska sjukdomssymptom just då, har haft ont i halsen vid andra tillfällen utan att det varit något. Somnade, vaknade kl 4 klarvaken och fortfarande ont i halsen, gjorde ont att svälja och jag frös.
Drack lite vatten, ingen skillnad, tog isbitar bara för att göra det lent för halsen kändes lite bättre. Googlat symptom och såg att Covid-19 kan innebära halsont också.
Hämtade termometern och tog tempen 36,5 - hepp ingen feber i och för sig bra.

Sen har jag legat vaken i princip från kl 4 till kl 6 och nojjat mig över jobbet och lastbilen. Glömde troligen mina mackor i lastbilen i fredags och den har varit inne på verkstad, så om inte verkstan slängt dom lär de inte va mumma nu.

Det här va inte va ja ville va me om nu.... :(
 
Har haft en effektiv morgon så jag har tagit tag i alla mejl som fanns i min jobb-inkorg och svarat på nått mejl i min privata inkorg. Nu sitter jag och lyssnar på podd (Framgångspodden, är inte riktigt säker ännu vad jag tycker om den) och ska läsa klart lite trådar här på Buke. Sen ska jag pyssla med något jag verkligen avskyr; litteratursökningar :P
 
Verkar som min Aloe vera kommer blomma inom kort :D

Screenshot_20200512-171745_Gallery.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp