Vad gör vi? Del CIX

Ska snart ha telefonmöte. Äter pepparkakor (som jag gör typ dagligen nu, förberedelser inför advent, lucia, julbord, julaftonsfirande, och annansdagssnacks). Druckit en jättekopp te så att jag lagom till mitten av mötet kommer vara desperat kissenödig. Inte så smart men grundar för en effektiv och lösningsorienterad inställning. :devil:
 
Ska snart ha telefonmöte. Äter pepparkakor (som jag gör typ dagligen nu, förberedelser inför advent, lucia, julbord, julaftonsfirande, och annansdagssnacks). Druckit en jättekopp te så att jag lagom till mitten av mötet kommer vara desperat kissenödig. Inte så smart men grundar för en effektiv och lösningsorienterad inställning. :devil:
Kamprad testade ju utan stolar i mötesrummet för att göra mötena effektivare

Du kanske kan införa att alla måste dricka ett par stora glas vatten innan de går in? :rofl::rofl::rofl:
 
Jag är bara 38 år men tydligen är för tidigt klimakterie mer regel än undantag för kvinnorna i min släkt. Mamma tex blev av med mensen när hon var 39 år. Det kan man ju drömma om!

Vet en som var 35 😱. Läskigt tidigt om man lixom inte är klar med barn alla redan, för ne. Alla skaffar ju inte när de är 20 isch 😎.
 
Testade en färdigrätt från picard.
Eller, värmde, öppnade, tittade, luktade och gick ut till turkiska grillen istället. :yuck::meh:
20191126_121053.webp
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp