På jobbet med en hund i knäet.Tur det är en liten hund iunte det lättaste att få hunden att ligga bekvämt och att jag ska kunna jobba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev nyfiken, det är inte Aon du menar? Kollar på Systembolaget men hittar ingen som heter noa efter omnipollo.Njutsuger i mig det sista av en Omnipollo Noa, en av detta jordelivs godaste stouter. Kommer att kännas som en dålig idé när klockan ringer 05:50, men det får det vara värt.
Båda varianterna finns... eller har funnits. Förvirringen kring den ölen är stor, idag tror jag att det bara är den holländskbryggda Aon som säljs, Dugges bryggde den tidigare och då kallades den Noa. Det var en uppåt 1,5 år gammal Noa jag drack.Blev nyfiken, det är inte Aon du menar? Kollar på Systembolaget men hittar ingen som heter noa efter omnipollo.
Funderar på att köpa ett ex var av boken "Boken om mig" till mina föräldrar. De berättar ofta saker från sin barndom/ungdom, men detaljer glöms ju bort så snabbt! Skulle gärna vilja ha saker nedskrivna istället, men tvekar lite på att köpa. Tror ni att en sådan julklapp blir uppskattad??
Alltså det verkar vara ett inte helt ovanligt beteende hos män, vet flera i bekantskapskretsen och släkten som betett sig på liknande visHar 2 takläggare här idag som jobbar på att isolera taket på huset vi hyr. Detta organiserades och betalas av de som äger huset.
Ena killen som dök upp visade sig vara en gammal kk till en vän till mig, som gjorde henne gravid. Hon har behållit barnet men snubben har nekat sedan han fick reda på graviditeten att det är hans barn. Vägrar dock göra dna-test även fast min vän sagt att hon inte behöver ekonomisk hjälp utan bara vore trevligt att ha en pappa i barnets liv. Men han vägrar ha med henne eller barnet att göra.
Ett år senare gör han sin flickvän (som han träffade efter min vän berätta om graviditeten) gravid och nu är dom "lyckliga familjen" på sociala medier...
Awkwaaard!
Aha, samma smak? Jag samlar på förslag till öl att köpa i julklapp till brorsan nämligen, och ditt betyg lät ju lovandeBåda varianterna finns... eller har funnits. Förvirringen kring den ölen är stor, idag tror jag att det bara är den holländskbryggda Aon som säljs, Dugges bryggde den tidigare och då kallades den Noa. Det var en uppåt 1,5 år gammal Noa jag drack.
Noa-nörderi:
Väldigt snarlik, jag har inte A/B-provat själv men kolla youtubeklippet.Aha, samma smak? Jag samlar på förslag till öl att köpa i julklapp till brorsan nämligen, och ditt betyg lät ju lovande
Ingen aning om han gillar det, brorsan var inte hjälpsam han heller, "allt slinker ned"Väldigt snarlik, jag har inte A/B-provat själv men kolla youtubeklippet.
Gillar man rejält tung stout så finns ju jättemycket gott... Litet OT nu, men exempelvis Noa/Aon, Oppigårds - Thurbo stout, Great Divide - Yeti, Stigbergets - Trouble sleep, Dugges - Big Idjit, Dugges - Anagram barrel aged, Electric Nurse - Dark Skull, Evil Twin - Christmas eve at a New York city hotel room, Oceanbryggeriet - Arbetarporter, Whitewater - Celtic christmas stout.
Hittade nu öl som är gjord i Sigtuna, vilket vore ju skoj, han jobbar och bor därIngen aning om han gillar det, brorsan var inte hjälpsam han heller, "allt slinker ned"
Mejlade systembolaget och fick lite förslag från dem (Sierra Nevada Narwhal, Bernard, Founders BA Underground), men om du har tankar om dem eller om du tycker bättre om något av dina förslag så lyssnar jag gärna! Har skrivit ned Aon iallafall
Big Idjit måste jag ta med bara för namnets skull Och så vill jag bara ha flaskor för estetikens skull så det hjälpte mig i valen. Narwhal verkar vara av samma sort som de du föreslagit så den kan jag nog ta bort istället.Väldigt snarlik, jag har inte A/B-provat själv men kolla youtubeklippet.
Gillar man rejält tung stout så finns ju jättemycket gott... Litet OT nu, men exempelvis Noa/Aon, Oppigårds - Thurbo stout, Great Divide - Yeti, Stigbergets - Trouble sleep, Dugges - Big Idjit, Dugges - Anagram barrel aged, Electric Nurse - Dark Skull, Evil Twin - Christmas eve at a New York city hotel room, Oceanbryggeriet - Arbetarporter, Whitewater - Celtic christmas stout.
Narwhal är verkligen inte dum heller, litet hugget som stucket vad som skall bort där.Narwhal verkar vara av samma sort som de du föreslagit så den kan jag nog ta bort istället.
Skitsvårt ja jag avskyr dessutom öl så jag har noll kunskap därNarwhal är verkligen inte dum heller, litet hugget som stucket vad som skall bort där.
Sen är ju spannet gigantiskt över karaktärer och smaker idag... det finns t ex massvis med spännande suröl med mer (oftast) eller mindre frukt, ungefär hur mycket ale som helst av olika varianter mm mm.
Chattade med systembolaget (under arbetstid ) och fick Brännskär (Brown Ale eller Höst) eller Fyrvaktarens midvinter som förslag på Brown Ale, och Blonde Sonja eller Roslagens Blonde som förslag på ljus aleSkitsvårt ja jag avskyr dessutom öl så jag har noll kunskap där
Jag tror att jag tar Omnipollo Aon, Sigtuna Midvinterblot, Dugges Big Idjit, Oceanbryggeriet Arbetarporter. Men jag blev osäker på Bernard och Founders BA Underground ... skulle vara kul med något från sverige kanske. Men det blev så många val när jag sökte på andra av liknande sort