Vad gör vi? Del CIX

Sitter och jobbar på en Powerpoint och funderar på om jag faktiskt ska kolla in om jag hittar något bra på rean, skulle behöva underkläder och lite smink.
 
Katten har vad som visade sig vara gastrit, jag var i upplösningstillstånd och hade panikångest men idag var vi hos vet som röntgade så att det inte var något i magen/tarmarna som inte skulle vara där. Så nu får hon särskild snäll mat varannan timme. Jag är helt slut.
Åååh fy! Sånt blir man slut av! Har du förberedda skålar/burkar vid sängen du bara kan ta av locket och ställa fram/hälla över i skål bredvid så du inte behöver kliva ur sängen och vakna så mycket varje gång?

Mvh mamman med bitvis flaskmatade barn :p
 
Jag ska kolla på TV en stund och sen gå och föna håret. Lika tråkigt varje gång :cautious:
Imorgon ska jag jobba samma tid som idag, 7.30-17, men betydligt tråkigare uppgifter :( Nåja, förhoppningsvis kan jag deala bort lite av de uppgifterna :p
 
Skillnaden mellan katt och hund... När man halkar, ramlar på rygg, skriker jävlar, hund kommer för att kolla vad som hänt (nu har jag ingen hund men det är min erfarenhet), katt börjar äta upp din middag (som hon absolut inte ska). :meh:
 
@dobbis och @athena_arabians ni behöver inte alls ha något dåligt samvete, jag sitter ju och skrattar själv åt eländet medan jag skriver så ni skrattar alltså inte åt mig utan MED mig :D :up: Så skratta på av hjärtans lust!

Uppdatering för den som är intresserad så tog det TRE schamponeringar att få ur den sabla satansfärgen ur håret :meh: och nu ser duschen ut som ett helt GÄNG med kolgruvearbetare tvagat sig där och sedan plötsligt fick slut på tvål (nåja, nu matchar den iaf väggen :angel: ).
När jag tvättade bort sminket uppdagades det även att jag dragit på mig stresseksem pga dagens händelser (och ev allergi mot HELVETESfärg), så nu har jag gått från sotig kolmilare till spetälsk tomat... finns det månne något hopp om att tomatlooken är det nya heta??
 
Behöver göra ngt annat än att plugga nu. Har i princip bara pluggat de senaste fyra dygnen. Nu har jag laddat ner 9 olika appar, hoppas att någon duger för vad jag vill göra :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 814
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp