Nej, då är det såklart inte så kul. Själv har jag varit klar med barn i åtta år så för mig hade det varit himmelriket
Då kan jag förstå att du gärna slipper det, speciellt när det är så besvärligt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, då är det såklart inte så kul. Själv har jag varit klar med barn i åtta år så för mig hade det varit himmelriket
Förstår dig!Testade en färdigrätt från picard.
Eller, värmde, öppnade, tittade, luktade och gick ut till turkiska grillen istället.
Visa bifogad fil 40427
Tur att det var varor med lång hållbarhet i alla fall !2 fakturor från Matsmart via klarna damp ned i min mail - vad händer? Övertygad om att något blivit fel snokar jag igenom beställningarna beredd med fingrarna på tangenterna för ett ilsket korrektionsmail... Men icke. Två separata beställningar med olika beställningsnummer, typ enda skillnaden var en påse chips i den ena. I ett akut anfall av senilitet har jag gjort nästan exakt samma beställning två gånger på samma dag.
Vad sägs om det? Nu får jag bönor, linser, och krossade tomater som räcker en bra bit in på nästa år iaf. Men den totala bristen på effektivt närminne oroar något. Dags för demenskontroll? Har jag beställt nåt mer sådär appropå som plötsligt dyker upp via klarnafaktura?
Räknar du chips som en vara med lång hållbarhet?Tur att det var varor med lång hållbarhet i alla fall !
Alltså det verkar vara ett inte helt ovanligt beteende hos män, vet flera i bekantskapskretsen och släkten som betett sig på liknande vis
Menar du i teorin eller i verkligheten........ ?Räknar du chips som en vara med lång hållbarhet?
Verkligheten, i teorin skiner solen hela november.Menar du i teorin eller i verkligheten........ ?
+ tröjan, -blåmärke!
Har du slagit en rulltrappa nu igen? Vad har vi sagt om det?
Tss, det där var väl inte så farligt. Ska vi jämföra?