Vad gör vi? Del CCXI

Hemma från London sent i lördags. Som jag älskar den staden! Skulle helst åka dit 4ggr per år eller så och bara strosa :love:
Vi gjorde just inte så mycket alls utom att njuta av 22grader, sol och mat.

Sen ridning 2ggr i söndags, 1 gång igår, idag och imorgon. Håller nu på att tvätta och packa för att åka norröver efter lunch imorgon. Hoppas inte helgen regnar bort, det vore väldigt trevligt att stänga stugan med lite sol och påskvärme :D

Annars är det mest övningskörning, övningskörning, övningskörning. Och lite jobb! :angel:

Ja, det var ju lite märkligt men det som är "bra" i det hela är att när en väl fått medicin så känns det bättre väldigt fort. I mitt fall vet jag/vården varför jag får svampinfektioner hela tiden, det är pga mina mediciner samt extremt torr hud och slemhinnor :)
Ja redan i dag är det bättre! då har jag bara tagit två doser hittills, och ska ta 4 doser om dagen.
Bara ont lite på tungan, och mer under tungan i dag. Så jag kan äta mjukt och slätt bröd med mjukost på 🤩 Och det känns inte som att jag tuggar på småspik i tandköttet längre. Bara på ett ställe där det blivit ett sår.

Funderar på att unna mig att ta en Bolt till St. Göran. Att vara ute och åka i trängseltider (av någon anledning har jag tid kvart över fem) med byte från buss-tunnelbana-buss och en promenad, med gips och kryckor lockar inte.

Strax äta hembakta frallor och kolla om det finns något sevärt på max 😄 Ska förhoppningsvis inte glömma att skicka in kvitton till hundens försäkringsbolag idag, i övrigt har jag inget planerat utöver att hålla ett öga på voffi som opererades igår ❤️

Äter havregrynsgröt och ägg. Typ det bästa jag kunde komma på att ta med till jobbet. I morse kom jag dock på att jag nog kan äta pannkakor! Dock inte med sylt eller något sockrigt. Ska köpa på vägen hem pga orkar inte laga 😅
Snart ska jag gå från jobbet och till frisören, sen fick jag order av chefen att jobba hemma i morgon.
På torsdag semester 🥳

20250415_120800.webp

Jag blev klar med en ring idag! 😊

Mmm, tog en lång härlig stående dusch istället för att sitta i badkaret - med en plastpåse över gipset. Det blev ingen höjdare eftersom det var en pöl vatten inuti påsen. Men strunt samma, Om fem timmar kommer de såga upp mig!

Ser på Friends och smälter lunchmaten. Om typ en kvart ska jag borsta tänderna och ca 13:30 åka iväg till tandläkaren 🫣 Ska laga ett hål, är förvånad över att det bara var ett hål och inte flera.
Sen funderar jag på att gå till H&M för jag har ett tillgodo där, kan köpa ett lakan, tänkte jag. Minns inte hur stort tillgodot är men kanske 59 kr. 🤔

Postsnubben tror väl inte jag gör annat än beställer switch nails 🤯. 8 set uppdelat på tre leveranser då jag beställde två av dem setten idag på VIP-släppet 🫣😅.
Men från att inte bry mig alls om naglarna och bita dem till att lyckas sluta bita och prova heylinn som jag inte blev nöjd med till att nu prova dessa 😊. Verkar skapa samma ha-begär som Lena Furbergs mullemuggar 🫣😂😍.

Nåja ska väl göra mer nytta än att ha kört diskmaskin och planterat lite påskblommor; dricka cappuccinon efter lunchen och åka till stallet I solskenet :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 258
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 854
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka