Vad gör vi? Del CCX

Det är fredag.
Jag har varit uppe sen 0600.
Jag har gjort frukost till avkomman.
Ätit frukost (1)
Promenerat hunden.
Startat upp hemmakontoret.
Läst och svarat på alla mail.
Konstaterat att min korta analys igår kring dataskyddsförordningens artikel 9 gick hem hos kollegerna.
Peppad! Nästan övertänd! Här j-r ska det handläggas ärenden och has skypemöten!

Ändå intressant att få läsa lite filosofiska diskussioner, vissa lite mer som Hobbes, andra är lite mer åt Kant. Kul!
(Hobbes - människans värde är instrumentellt/prestationsbaserat, Kant ett inneboende värde)

Det är fredag.
Jag har varit uppe sen 0600.
Jag har gjort frukost till avkomman.
Ätit frukost (1)
Promenerat hunden.
Startat upp hemmakontoret.
Läst och svarat på alla mail.
Konstaterat att min korta analys igår kring dataskyddsförordningens artikel 9 gick hem hos kollegerna.
Peppad! Nästan övertänd! Här j-r ska det handläggas ärenden och has skypemöten!

Peppad på en fredag?! Är du sjuk?! O_o 😱 :rofl:

Äntligen hemma efter hyfsat tuff arbetsvecka. Ska hämta vovven, ta en kort och rask promenad i solen. Sedan läsa mail och efter det förhoppningsvis ta helg. Ska åka och hälsa på familj i helgen så längtar till det.

Fredag är kul, men min krångliga mage är mindre kul :cautious: Hoppas den skärper sig ganska omgående.
Nåja, har fixat så jag kan ta friskvård i dag :) och så är det ju sol!

Såg en grävling på vägen hem!! Det är första gången jag ser en och jag lyckades dessutom undvika att köra på den.
Hahaha påminner mig om när en sån rultande sprang ut i en nedförsbacke på grusvägen hemma när jag var typ äldre barn/tonåring. Som tur var hann den förbi för annars hade jag störtat över den med cykeln och hade jag gjort det hade den troligen attackerat som de gör.....!

Det är intressant med människor som kommer med pekpinnar att gör inte si för då kan det bli så, men borde själva tänka sig för när de gör liknande fel själva. Det låter jag gå in i ena örat och ut genom nästa....

Minusgrader ute men snön har smält av en hel del ändå och solen ligger på rätt skarpt! Brasan sprakar och jag äter frukost och dricker kaffe :)

Sovit som en stock nästan hela natten, var lite orolig igår att jag inte skulle sova inatt då jag sov bort hela gårdagen men det gick finfint och var välbehövligt. Kortare runda med bägge hundarna, alla har fått mat inklusive undertecknad, samtal med sjukgymnast avklarat så nu ska vi strax sticka och köpa morötter till hästarna, ta en liten skogspromenad så hundarna får nosa av sig, vattna hästar, hänga upp gardinerna och sedan vila innan jobbet inatt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 317
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 316
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 426
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 539
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka