Vad gör vi? Del CCX

Yes - gjorde ett litet styrketräningspass med Vibes :) ! Bara 10 min, men ALLA minuter är bra :) ! Så fort jag rullar ut yogamattan kommer hunden och ska vara med... Idag vevade han med "armarna" när jag gjorde det :D ! Och nu tittar jag på TV - lite nykommet efter den trasiga chromecasten äntligen har kommit till liv igen :up:.

Orkade inte laga mat så blev lite av morgondagens ost- och skinkbaguetter. Roadtripen hem ska nog gå bra ändå.

Lite vemodigt att åka hem. Men blir fint det med. Tillbaka till ridskolan också :love:

• Gilla
Reactions: Sel
07eafde09eb980a5039da84e194116df_0.webp
På vägen hem från konserten
Christer Sjögren var suverän även ena körtjejen

Ligger på soffan och funderar på att se efter om jag har någon brus-magnesium kvar att dricka innan jag går och lägger mig. Har fått så himla mycket sendrag de senaste dagarna, och det brukar hjälpa.

Jag skulle aldrig utsätta shibatanten för det, hon ska få vara drottning i sin egen domän såhär på ålderns höst. <3
Jag jobbar dessutom heltid som ensamstående, men jag funderar på lösningar inför framtiden. Flera år in i framtiden förhoppningsvis!
Låter rimligt!
Hon mår nog bäst att få slippa jobbiga valpar. ❤️

• Hjärta
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 363
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 334
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 433
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 558
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Förskola
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur