Är i stallet o snart ska hästarna in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir till att leva på dessa (utan salladsblad)Ätit middag. Det blev fem dagars mat av en lammstek. Nu ska jag inte äta lamm på ett tag. Imorgon påbörjas icke-fiber diet. Det blir protein utan grönsaker (tycker inte om rotfrukter) och vitt bröd. Suck. Hur ska jag klara mig i två veckor utan klementiner och körsbärstomater?!![]()
Det blir till att leva på dessa (utan salladsblad)
https://www.koket.se/tommy-myllymaki/mackor-och-wraps/kott/bookmaker-toast-med-biff-och-pepparrot
Men det är ju inte fredagTacos![]()
Men det är ju inte fredag![]()
Men om folk ställer sig som alla andra var det inget bekymmer. Vederbörande ställde sig längs med bakom oss andra och jag hade honom mitt bakom mig.Har man möjlighet så är måndagar runt lunch ett hett tips för då är det helt öde nästan.
Varför ska du sitta på händerna? Varför ingen valp?Jag är så valpsjuk att det är inte sant!
Såg just en annons med en cairn x russel och alltså sötare blir svårt att hitta!
Jag måste sitta på händerna och sluta titta.![]()
Alltså, när jag är på akuten är plantor det sista jag tänker på.Alltså hade jag tänkt på det hade jag ju kunnat ta med massa tomatplantor till akuten o haft utdelning där! Om ingen varit allergisk.. fast då är de ju på rätt ställe..
Jag skulle aldrig utsätta shibatanten för det, hon ska få vara drottning i sin egen domän såhär på ålderns höst.Varför ska du sitta på händerna? Varför ingen valp?![]()
Låter rimligt!Jag skulle aldrig utsätta shibatanten för det, hon ska få vara drottning i sin egen domän såhär på ålderns höst.
Jag jobbar dessutom heltid som ensamstående, men jag funderar på lösningar inför framtiden. Flera år in i framtiden förhoppningsvis!
Hon har ju Kim, men av någon anledning gillar hon jobbiga katter. Kanske som att jag gillar djurungar men inte människobarn.Låter rimligt!
Hon mår nog bäst att få slippa jobbiga valpar.![]()