Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag också!Jag fortsätter med min söndagsrutin - tvättar.
Vissa är idioter, det är bara "jag-jag-jag" och så skiter dom i allt. Jag har inte heller haft nåt problem på rampen trots mycket trafik men då har det ju varit vettigt folk som kan tänka själva där och parkerar därefter fast värst är när gamla gubbar anordnar "kompisträff" och bara står i en klunga och snackar om allt och ingenting och blockerar och inte flyttar sig, det kan jag ruttna på. Biltemas fik finns, åk dit och snacka istället.Men om folk ställer sig som alla andra var det inget bekymmer. Vederbörande ställde sig längs med bakom oss andra och jag hade honom mitt bakom mig.
Här ute på Flodaslätten blåser det halv storm så jag ska INTE ut, det ska ju bli varmare i veckan och sluta blåsa så jag väntar, jag har frusit klart i detta livet känner jag.Är också på väg att ta mig ut i solen en sväng! Önskar att det hade slutat blåsa. Dit jag ska åka blåser det ändå alltid dubbelt så mycket, nu är det väl hemskt
Men ena sidan brukar vara lä, får hålla mig där!
Det där med "villhöver" är svårt, jag budade ju hem en moppe på Tradera, en Gilera, samma sort och samma färg jag hade när jag var ung innan jag fick körkort och jag funderade läääänge men sen tänkte jag. äh vaf. jag har råd och vem ska jag spara pengar åt så jag klickade in ett bud och fick den.Jag är så valpsjuk att det är inte sant!
Såg just en annons med en cairn x russel och alltså sötare blir svårt att hitta!
Jag måste sitta på händerna och sluta titta.![]()
Sov nästan tio timmar i natt, så jag kan känna igen mig i det där med att ta igen förlorad sömn!Sovit riktigt bra inatt, somnade vid tolv och vaknade vid elva.. Känns som att jag blivit tonåring igen.
Men antar att jag hade endelnsömn att ta igen efter många kassa nätter.
Andningen är bättre idag så tänkte ta mig ut på ett promenad.
Jag skulle tvätta men förstår nu varför det sitter en grej för hänglås på dörren. Kul att nån tvättar på ens tid när det finns massor med lediga tiderDet gör jag också!Bra söndagsrutin.
Spionen är på altanen, vägrade äta när jag serverade frukost och markerade tydligt att han ville ut där istället så han fick med sin frukost ut. Bara att lyda...
Var klarvaken halv 7 så de kom ut då och in igen i sängen för att sova till halv 10 och ut med dem igen lite längre. Sitter nu med egen frukost, rostade macka av brödet jag bakade häromdagen. Det börjar dra kallt så om jag tar på mig filt eller tar in spionen?