Det stämmerFasen, nu blev jag ju sugen på att dra fram kajaken och ta en tur, ja eller kanske bara en simtur.
Sundbyholm eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmerFasen, nu blev jag ju sugen på att dra fram kajaken och ta en tur, ja eller kanske bara en simtur.
Sundbyholm eller?
Jag hade båt där på 70 och 80-talet samt att en av mina kompisar vad badvakt i 2 år så där känner jag igen mig, jag är ju från Hagnestahill så den stan kan jag utan och innan.Det stämmer![]()
Se där! Var dock inget väder för varken kajak eller simtur idagJag hade båt där på 70 och 80-talet samt att en av mina kompisar vad badvakt i 2 år så där känner jag igen mig, jag är ju från Hagnestahill så den stan kan jag utan och innan.![]()
Fel klädsel bara, underställ och torrdräkt då kan man simma året runt, fråga kustbevakningen bara, dom minns än vem sen galningen var som satt på ett isflak som sakta drev ut mot havet i Bråviken, ned kajaken som ryggstöd och fikade i vårsolen.Se där! Var dock inget väder för varken kajak eller simtur idag![]()
Spela är kul men jag är kass på piano, övrig klaviatur är jag hyfsad på men piano,,,,Skjulet blev klart idag, så skönt att ha det gjort. Tänkte vi skulle måla det också bara. Har varit soligt och fint idag men vinden har blåst rätt kallt. Var trots det rätt skönt att vara ute hela dagen. Spelat piano, åt en white chocolate chip cookie och drack en kopp te när jag kom hem.
Fick bli två vändor till sophuset. Jösses, plasten svämmade över, papp hela vägen upp till taket. Ser ut likadant i hela stan. Kände dock att jag inte kunde vänta på att ha bös inne så fick bidra till de överfulla kärlen... Bara "brännbart" och kompost såg ut att ha blivit tömt den senaste veckan.Smälter maten på soffan framför senaste säsongen av the crown. Har inte varit utanför dörren idag, så funderar på att gå och hämta ett paket eller gå ut med lite soppor.
Spela är kul men jag är kass på piano, övrig klaviatur är jag hyfsad på men piano,,,,fast det hindrar ju inte att jag kan ta en ton på nåt sånt också, i församlingsgården står det ett ostämt åbäke och den gången jag gick loss på det och diakonen och församlingsassistenten spelade på ostämda gitarrer på sångstunden minns alla, dom skrattade så dom grät dom stackars mammorna för det lät för
men kul hade vi.
![]()
Det ÄR kul, och det som gäller är ju bara öva-öva-öva, jag kan fö. inte läsa noter, jag har försökt lära mig men det är bara obegripligt så jag kör enbart på gehör. Det som är enklast är psalmer och jag fick beröm för att jag åtminstonde spelar i ett sånt tempo som är lättsjunget och att folk inte somnar.Då kan du säkert spela mer på piano än vad jag kanmen tycker att det är väldigt kul så försöker lära mig!
Låter som en "intressant" sångstund![]()