Vad gör vi? Del CCX

Fortfarande ont i foten, ouch, känns lite bättre idag. Hade gärna gått en promenad i det vackra vädret men nja, det får nog bli ännu en dag utan att gå för mycket. Bokat tvättid ikväll, ser inte fram emot det.

Borde dessutom diska och städa, nåja diskandet kanske jag ska ta tag i
Har du låtit någon titta på det? Jag gick ju och trodde att jag bara stukat foten men blev aldrig bra, visade sig ju vara senskador. :(

Oooh så kul att lyckas få ett, åtminstone mindre, ryggskott av en vad jag tyckte var bara en liiiten dum knyck i ryggen meeeen men. Hade tänkt ridit på banan och tränat på bommar över S-linje men fick istället bli det i töm, skönt för både rygg och resten 😊.

Efter mellanlandning hemma med korv och bröd till lunch följde jag med sambon in till stan en sväng; just nu väntar jag dock i bilen.

Vaken och funderar pa vad jag ska gora I dag. Garaget ar inte fardig rensat och star hogt pa listan.Jag behover fa till garaget sa att jag kan kora nosework dar ... Emma-Sue behover lara sig grunderna nu sa jag kan trotta ut henne utan att ta langpromenader eller kora "traning med spring" nar det regnar.

Jag har ocksa en hel del mail jag maste ta tag I och att gora ett par andringar I mitt hundtranings schedule, och om jag inte rensar mitt skrivbord snart sa glommer jag nagot viktigt.

Äsch, fel dag så jag fick boka om till nästa vecka istället. Fortfarande ingen panik över vad som ska tvättas och glad att jag slipper ränna upp och ner med min fot. Synd bara att jag hann ta av påslakan.

Ätit mat med mamma, pappa och syster. Röding, ugnspotatis, aioli, romsås och sallad. Och druckit fröken snusk.
Kompisens häst kom sjua på V75 och fick fick 8000:- norska pengar. Hade varit längre fram om kusken kört bättre.
IMG_3382.webp

Oooh så kul att lyckas få ett, åtminstone mindre, ryggskott av en vad jag tyckte var bara en liiiten dum knyck i ryggen meeeen men. Hade tänkt ridit på banan och tränat på bommar över S-linje men fick istället bli det i töm, skönt för både rygg och resten 😊.

Efter mellanlandning hemma med korv och bröd till lunch följde jag med sambon in till stan en sväng; just nu väntar jag dock i bilen.
Jag har en disk som hoppar snett ibland, den fixade min häst rätt varenda gång genom en liten knyck med pannan på exakt rätt ställe, det kändes som en liten elektrisk varm stöt och sen var jag okej igen. Samma manöver har en tjur gjort så honom döpte vi till "Tjuropraktorn". :D Det var fö. samma tjur som jagade sommargästerna som bestämde att vårat badställe var deras "festvåning" som kunde skräpas ner, det ändrade tjuren på när jag tog med honom och visade honom vilka han skulle jaga. :angel: Å vad dom löpte. :rofl:

Ätit middag. Det blev fem dagars mat av en lammstek. Nu ska jag inte äta lamm på ett tag. Imorgon påbörjas icke-fiber diet. Det blir protein utan grönsaker (tycker inte om rotfrukter) och vitt bröd. Suck. Hur ska jag klara mig i två veckor utan klementiner och körsbärstomater?! :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 363
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 334
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 433
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 558
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Förskola
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur