Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du låtit någon titta på det? Jag gick ju och trodde att jag bara stukat foten men blev aldrig bra, visade sig ju vara senskador.Fortfarande ont i foten, ouch, känns lite bättre idag. Hade gärna gått en promenad i det vackra vädret men nja, det får nog bli ännu en dag utan att gå för mycket. Bokat tvättid ikväll, ser inte fram emot det.
Borde dessutom diska och städa, nåja diskandet kanske jag ska ta tag i
Har du låtit någon titta på det? Jag gick ju och trodde att jag bara stukat foten men blev aldrig bra, visade sig ju vara senskador.![]()
Jag har en disk som hoppar snett ibland, den fixade min häst rätt varenda gång genom en liten knyck med pannan på exakt rätt ställe, det kändes som en liten elektrisk varm stöt och sen var jag okej igen. Samma manöver har en tjur gjort så honom döpte vi till "Tjuropraktorn".Oooh så kul att lyckas få ett, åtminstone mindre, ryggskott av en vad jag tyckte var bara en liiiten dum knyck i ryggen meeeen men. Hade tänkt ridit på banan och tränat på bommar över S-linje men fick istället bli det i töm, skönt för både rygg och resten.
Efter mellanlandning hemma med korv och bröd till lunch följde jag med sambon in till stan en sväng; just nu väntar jag dock i bilen.