Sitter och funderar på om jag är tillräckligt frisk för att orka med ett planeringsmöte med föreningen ikväll eller inte..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit på provtagning, de tog 10(!) rör blod och han fick gräva runt ett tag för att få venen att producera. Skickat mobilskal till släkting med en from förhoppning att hon ska kunna sätta på det. Igår var hon otroligt frustrerad eftersom hon påstod att det inte finns någon kamera i mobilen. Jodå sa jag. När du inte pratar i telefon, titta på skärmen så ser du en liten kamera ikon. Men nej, den fanns inte.
Förhoppningsvis fick hon hjälp på Nordea när hon var där och de kunde visa henne var man hittar den.
Jag har många gånger undrat om inte vissa människor helt enkelt inte vill ta till sig informationen, jag har en äldre bekant som vägrar befatta sig med mobiler, ska han ringa måste frun slå numret annars ringer han inte "för jag vet ju inte hur man gör" och så tar man en kaka till och så är det samtalet bortglömt.Det later ungefar som min mamma nar jag kopte allt fran fax till mobil och skaffade en (modell aldre, tack och lov) dator och satte upp en e-mail till henne. Hon skickade ett e-mail till oss alla dar hon skrev hela mailet i "subject" linen och allt var "trasigt" sa fort Jag inte var dar oavsett hur mycket jag printade "screen shots" och printade steg for steg hur hon skulle gora.![]()
Och jag är exakt tvärt om, lyft luren annars uteblir kommunikationen för jag chattar aldrig via sms eller messenger och har inte ens messenger i fånen eftersom den stör och inget tillför. Sms är enbart för tjänsteärenden och paketleveransnotifikationer, inget annat. Vissa har fattat detta, andra har lämnat mig och enda chattandet är här på buke. Jag lever rätt bortkopplat från omvärlden, ungefär som på 70-talet när det enda som fanns var fast telefon.Sitter och småler åt att jag fullkomligt älskar att min nya chef gillar att chatta.
Jag är en chatt-person rakt igenom. Det är min typ av kommunikation.![]()
Det later ungefar som min mamma nar jag kopte allt fran fax till mobil och skaffade en (modell aldre, tack och lov) dator och satte upp en e-mail till henne. Hon skickade ett e-mail till oss alla dar hon skrev hela mailet i "subject" linen och allt var "trasigt" sa fort Jag inte var dar oavsett hur mycket jag printade "screen shots" och printade steg for steg hur hon skulle gora.![]()
Ligger i sängen med hög feber och frossa. Mysigt. Så här dålig har jag inte varit på länge..
Men vad f-n... det snöar![]()
Lite samma här. Helst skulle jag bara vilja stanna hemma men bara att köra på.Fick ett otroligt tråkigt avslut av arbetsdagen.
Kommer att bli en jobbig dag imorgon
Men bara att köra på