Ja, ingenting funkar känns det som. Tänkte att jag skulle jobbat lite hemifrån efter en liten tupplur, men två timmar sömn senare känner jag mig nästan ännu värre..Så,,,jäkla,,,drygt!Är magen kass är hela kroppen kass är min erfarenhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ingenting funkar känns det som. Tänkte att jag skulle jobbat lite hemifrån efter en liten tupplur, men två timmar sömn senare känner jag mig nästan ännu värre..Så,,,jäkla,,,drygt!Är magen kass är hela kroppen kass är min erfarenhet.
Jag blir väldigt sällan magsjuk men har dyspepsi så jag har mer eller mindre litet smärta i övre delen av magen precis under revbenen, the funkar inte men däremot kaffe, det kan jag dricka mängder av utan att nåt händer. Dyspepsin kom efter covid så den får jag behålla.Ja, ingenting funkar känns det som. Tänkte att jag skulle jobbat lite hemifrån efter en liten tupplur, men två timmar sömn senare känner jag mig nästan ännu värre..
Kul! Jag funderar också på att ge ut min senaste som ebok hos Digibook. Ljudbok hade varit superkul, men då krävs det väl lite utrustning för att kunna få till en inläsning. Och jag vet verkligen inte om någon vill lyssna på min röst...
![]()
Japp - till fysisk bok. Men nu var det ju ett par år sedan sist. Ska svara så gott jag kanHade du gjort allt själv med inlaga och sånt med tidigare bok? Skulle det vara ok om jag skickar ett meddelande isåfall? Har några saker jag funderar på.
Man kan ju undra om dom har det likadant hemma, eller om dom fortfarande curlas av mamma.Sitter och förundras över hur äckliga folk på arbetsplatser är med sin mat.
Detta efter att jag hittat 4 mögliga burkar med såser, en påse med något som kanske var sallad en gång i tiden men nu är något brunt vatten, och 3 mögliga matlådor.
Samt då fixa undan 3 odiskade tallrikar med mögel på, 2 bestick som inte var diskade alls, och 8(!?) inte urdruckna koppar kaffe med mögel i.
Precis det som jag är så förundrad över.Man kan ju undra om dom har det likadant hemma, eller om dom fortfarande curlas av mamma.
O.M.G! Katten äter Maju blötmat (kalv i sås)!![]()
Vi pratar nu om en extremkonservativ katt som hittills vägrat allt i blötmatsväg förutom vissa smaker i Gourmet Perle. Men ja, hon hinner ändra sig och börja anse att Mjau är skitäckligt...![]()
Jösses, min syster säger alltid att Java House (Kenya) Espresso beans är det bästa kaffet hon vet om. Köpte en påse till min kattvakt som tack. Blev nyfiken idag om det kan köpas i Sverige eftersom syster klagade på att hon gett bort för mycket av det hon köpte med sig hem. De enda som verkar sälja just bönorna och inte pulver kostade 1,260.13 kr! Nedsatt pris från 2100. För två påsar, 325 g. Jag dricker inte kaffe men kattvakten gav iaf tummen upp.
Varit på provtagning, de tog 10(!) rör blod och han fick gräva runt ett tag för att få venen att producera. Skickat mobilskal till släkting med en from förhoppning att hon ska kunna sätta på det. Igår var hon otroligt frustrerad eftersom hon påstod att det inte finns någon kamera i mobilen. Jodå sa jag. När du inte pratar i telefon, titta på skärmen så ser du en liten kamera ikon. Men nej, den fanns inte.
Förhoppningsvis fick hon hjälp på Nordea när hon var där och de kunde visa henne var man hittar den.
Det är sniglar som fraktarSchenker måste vara ett märkligt fraktbolag när det tar längre tid för dom att få ett paket från Linköping till Katrineholm än för kineserna att skicka ett paket från Kina och hem till brevlådan, försändelserna är lika stora.
Köper du hem ett flak av den sorten, så kommer den att vara oätlig sen. Jag bara säger.![]()
Men vad f-n... det snöar![]()
Men vad f-n... det snöar![]()