Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy tusan det där som du spoilat, den här jycken och hingsten har hållit på såhär i många år nu och har buskul men är jätteförsiktiga med varann och äkta buskompisar. Det där med hästar och hundar är så olika, en bekant hade för många år sen en fjording som hon varnade grannen för, grannen hade för ovana att släppa ut hunden och sen inte bry sig, det gick bra men kunde ha blivit riktigt illa en gång.Här är hagarna förbjudet område. Min ena hatar hundar och slår med frambenen för att döda, den andre vet jag inte om det går att skylla på ungdomligt oförstånd och att han gick tillsammans med en unghingst eller om han också hyser någon mordisk gen,
men när han var ung hade ett får kommit in i samma hage som han och ett par unghingstar gick med och det stackars fåret hade de lekt handboll med så det fick avlivas. Skinnet hade lossnat från musklerna.
Jag har hittat en död och till hälften nedgrävd räv när jag hade dem i egen lösdrift där jag bodde före flytten
Tack för förslaget, det får nog bli våfflor här medSlötittar på H&C, har precis ätit våfflor. Vi har haft samma underbara väder idag som igår så vi har varit ute nästan hela dagen.
Det gjorde jag på fettisdagen, så jag passade på att trycka i mig ett par minisemlor under tiden!Köar utanför biltvätten
Det gjorde jag på fettisdagen, så jag passade på att trycka i mig ett par minisemlor under tiden!![]()
![]()
Ajdå. Men med din historik och sjukdomsbild då kanske du är berättigad att få F- tandvårdskort?Lagar mat. Har tandvärk så måste ringa tandläkaren.