Så fin!Sitter ute i solen och pluggar. Har ett väldigt charmigt sällskap som verkar tycka att matte är tråkigHon går och buffar på mig och smyger på mig bakom räcket
Visa bifogad fil 163610
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin!Sitter ute i solen och pluggar. Har ett väldigt charmigt sällskap som verkar tycka att matte är tråkigHon går och buffar på mig och smyger på mig bakom räcket
Visa bifogad fil 163610
En Dutt med takräcke!Duettkarossen inne i verkstan, bäst att passa på när det är milt i vädret och torrt. Nu kaffe och sen vika presenningarna den varit täckt med och lägga undan dom och sen fortsätta göra klart moppen.
Lacken på Duetten ska vara gyllengul så nu ska rosten åtgärdas, karossen finspacklas och lackas, elsystemet renoveras, glappa framvagnen renoveras, klädseln fixas och sen är det "bara" att plocka ihop den igen. Mycket skruva blir det.
Visa bifogad fil 163602
Fick loss däcket och då kändes det inte så illa. Ser bra ut också. Men åkte till macken för att kolla ändå. Då har det sjunkit från 2,5 bar till 2,2 bar sen fredags kväll. Skit.
Ja jag hoppas verkligen det!Skräp också. Men förhoppningsvis går det att laga om det "bara" är en pyspunka - mycket bättre än att köpa nytt däck!![]()
En sån där helt meningslös regel som aldrig ens borde varit påtänkt.Sa har vi andrat till "daylight saving time" (sommartid) igen. Har i Oregon godkandes en "bill" for att stanna pa "sommartid" forever under 2019 ... MEN da var federala Congress tvungna att ge sitt tillstand och det har de inte gjort.
SA, vara politiker vill verkligen sluta andra tiden, de la fram en ny "bill" att vi skulle stanna pa "standart time", den gick igenom om an det var knappt, MEN behovde guvernorens godkannande och hon sa nej for att det blir for "confusing" for alla som dagligen reser over gransen mellan Washington, Californien, och Oregon ... sa vi har nu stallt om klocken igen och staller tillbaka den i mitten pa November.![]()