Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske kan sätta dig på trappan med din kopp och i alla fall lapa lite solsken även om du inte har orken att faktiskt göra något utomhus?Fortsätter med mitt snorande och hostande. Jag brukar vara bra på att tänka bort sånt skit och fortsätta göra det jag vill och är trevligt men det här har nockat mig. Sitter inne med min tekopp och ser ut på en trädgård som badar i solsken. Jag vill ut! Men orken finns inte![]()
Ja, jag gjorde precis det! Satt mig på trappen, i solen, och tittade på alla krokusar som kommit uppDu kanske kan sätta dig på trappan med din kopp och i alla fall lapa lite solsken även om du inte har orken att faktiskt göra något utomhus?
Har du två olika typer av gamlingar?Duettkarossen inne i verkstan, bäst att passa på när det är milt i vädret och torrt. Nu kaffe och sen vika presenningarna den varit täckt med och lägga undan dom och sen fortsätta göra klart moppen.
Lacken på Duetten ska vara gyllengul så nu ska rosten åtgärdas, karossen finspacklas och lackas, elsystemet renoveras, glappa framvagnen renoveras, klädseln fixas och sen är det "bara" att plocka ihop den igen. Mycket skruva blir det.
Visa bifogad fil 163602
Ja den här köpte jag först, 850-n och Kangoon skulle kostat lika mycket i delar var och en att få genom besiktningen som delarna till Pv-n kostade och då var dom ju inget värda ändå så dom fick gå till bilhimlen och så köpte jag Pv-n och har som bruksbil nu.Har du två olika typer av gamlingar?
Kände igen det, men blev lite osäkerJa den här köpte jag först, 850-n och Kangoon skulle kostat lika mycket i delar var och en att få genom besiktningen som delarna till Pv-n kostade och då var dom ju inget värda ändå så dom fick gå till bilhimlen och så köpte jag Pv-n och har som bruksbil nu.