Vad gör vi? Del CCX

Äter flygplatsfrukost (låter inte så spännande men den godaste havregrynsgröten jag vet finns just på denna flygplats) och väntar på att gaten ska anges så att vi kan flyga till 🇨🇭 för att ⛷️. Oj vad gott jag ska sova på flyget, för oj vad tidigt vi var uppe i morse! 😴

Tandläkaren avbokades igår pga att posten inte hade hunnit fram, och i dag avbokades den av samma anledning, så på tisdag blir det. Så blev jobb, med möte och så sjukgymnasten och så hann jag in på ICA snabbt mellan bussen och sjukgymnasten :D Gillar tidsbesparingar sådär :D

Har ätit årets första semla dessutom :D
Jag åt årets första och sista semla på jobbet i torsdags. Vi fick dock betala själva

Gråkalla vindar fortfarande men jag har massor i verkstan att göra, efter muggen med kaffe som jag just häller i mig ska jag rikta framhjulet på moppen, bakhjulet riktade jag igår som avslutning på dagen så det börjar dra ihop sig med "projekt tillbaka till 70-talet", varför åka bil på sommaren när man lika gärna kan åka moppe när det är varmt och fint?

Visa bifogad fil 163406
Byggt lite Lego. Varit dödstrött hela dagen, så skönt att ha något stillsamt att pyssla med en stund. Lyssnade på en låt efter jag kom hem från jobbet, och tårarna bara rann, kanske borde ha tagit ledigt idag, med facit i hand.
Det blev en katt!
20250308_115843400.webp

Varit ute hos hästarna och hu vad det blåser! Fick hålla fast bildörren så den inte skulle blåsa sönder. :crazy: Inga andra ute så jag lät hundarna springa runt och pyssla med lite eget nosande, kolla getter och bara sprattla runt på isen. När hästarna var ompysslade åkte vi och handlade lite och nu ska jag ta ett bad före jobbet. :up:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
59 257
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 279
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 393
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 487
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare