Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska snart göra detsamma, bara kaffet sjunkit i pannan så jag kan ta med utSitter i solen mot husväggen på ljugarbänken och njuter.
Jag har en kompis vars jycke retar hingsten när hon släpper honom när dom kommer till stallet, hingsten tvärtänder och börjar jaga hunden, som jagar hingsten, som jagar hunden och sådär håller dom på ett bra tag tills dom tröttnar och går in i lösdriften och lägger sig att vila.Varit ute hos hästarna och hu vad det blåser! Fick hålla fast bildörren så den inte skulle blåsa sönder.Inga andra ute så jag lät hundarna springa runt och pyssla med lite eget nosande, kolla getter och bara sprattla runt på isen. När hästarna var ompysslade åkte vi och handlade lite och nu ska jag ta ett bad före jobbet.
![]()
Här på flodaslätten blåser det kallt, jag bor ju i änden av dalen som går från Fjellskäfte så när det blåser blåser det rejält här även om det är vindstilla hos grannen. Fördelen är att här finns inga myggor, dom blåser bort.Sitter i solen mot husväggen på ljugarbänken och njuter.
Här är hagarna förbjudet område. Min ena hatar hundar och slår med frambenen för att döda, den andre vet jag inte om det går att skylla på ungdomligt oförstånd och att han gick tillsammans med en unghingst eller om han också hyser någon mordisk gen,Jag har en kompis vars jycke retar hingsten när hon släpper honom när dom kommer till stallet, hingsten tvärtänder och börjar jaga hunden, som jagar hingsten, som jagar hunden och sådär håller dom på ett bra tag tills dom tröttnar och går in i lösdriften och lägger sig att vila.Dom två har varit bästisar från första stund dom såg varann och dom är lika envisa båda två men folk som inget vet tror på allvar att nu blir det en hund mindre på jorden när dom två drar igång på allvar.
![]()