Vad gör vi? Del CCVIII

Färgar ögonbrynen (kan vara första gången sen jag flyttade hemifrån 2012 😱 . Har färgat på salong under det senaste året eller lite mer, men inte själv. Tänker att jag ska försöka spara in de pengarna, men trivs verkligen med att ha dem färgade - har väldigt ljusa bryn naturligt..).

Äter middag och har tänt ett ljus (inte ofta, är så nojig att lilla fröken katt ska välta det med race eller göra sig illa..). Tittar på en serie. Har det bra!

Röjt lite hemma, sen kör förberedande inför årsmöte med revisorer och valberedningen, rullade ändå på i bra tempo. Nu hemgjord pizza med dottern och hennes sambo eftersom de kom idag, sonen drog i gengäld till kompisar i Värmland på 20 års kalas. 😅

Proppmätt och så himla nöjd över att ha träffat och tjattrat med @Islandshästryttare och @MJLee. Njutit av trerätters på Bistro Bestick och MJLee visade på stark karaktär som nöjde sig med en fiskrätt!

Stort tack 🙏

Bifogade filer

• IMG_5370.webp
    IMG_5370.webp
    132,3 KB · Visningar: 52
Alltså vinterpäls...
Alf på Wången påstod att välskötta hästar (i hans fall nordisar i Krokom) börjar fälla på trettondagen.
Och trettondagen är inte vår. Det är vinter. Så det så.
Min häst gjorde det, kallblodstravare från ett ställe i dom breddgraderna. Han fällde från trettondagen till slutet av oktober.. Lite på sommaren, men ändå ett jämnt flöde av päls.. Kul. 😅

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 583
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 325
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 161
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
842
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix