Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Verkar stämma att fyrverkerierna och deras enorma street party är inställda, men inomhusfirandet är fortfarande på.Ligger i sängen å skrollar lite överallt å ramlar över info att Hogmanay är inställt pga storm. @Sel Vad säger du?
Kan hon dela med sig av sin hunger till Nicke?Katten sitter och stirrar ut mig. Klockan är fyra i tio och hon får mat klockan tio. Börjar fundera på om hon fick mat fem eftersom hon gått runt och skrikit att hon svälter
Dricker långsamt men stadigt upp all min julmust
Att fyrverkeriet är inställt känns ju helt ok.Japp! Verkar stämma att fyrverkerierna och deras enorma street party är inställda, men inomhusfirandet är fortfarande på.
Blackpool som även de är en partygigant har ställt in sina fyrverkerier också.
Marängerna står i ugnen - hoppas att de blir bra ! Åh, herregud, kommentarerna efter receptet. Nej, om du undrar om det går att göra maränger mindre söta så bör du nog baka något annat som inte BARA innehåller ägg och...socker....
Helt klart! det är förstås synd om alla som flugit från hela världen för resten av utomhusfestivalen, men vem rår på vädret liksom? Man chansar alltid om man väljer Skottland.Att fyrverkeriet är inställt känns ju helt ok.
Mja, jag hoppas nog mer, som någon annan skrev, att det är fint just vid 12 och sedan ofint igen därefter, så att folk verkligen skjuter som tusan så de inte har kvar en enda efter 12 snåret. Vill inte det dras ut på i dagar pga vädret.Hundens drog framlagd inför imorgon. Hoppas på riktigt busväder så att det blir lugnt
Dags att gå upp!