Vad gör vi? Del CCVII

Tog en liten tur till lilla stan för att köpa bubbel, vilket gick bra mycket snabbare Àn jag rÀknade med - lÄnga köer men det flöt riktigt fint! Fick tag i det jag ville ha, och ocksÄ nÄgra (för mig) nya smÄflaskor vars innehÄll lÀt som att det kan passa mig :) . Nu ska jag hem med vÀndande buss!

Sitter i syrummet och funderar pÄ vad jag ska sy. Borde gÄ igenom tygerna sÄ jag vet vad jag har. Bra sÀtt att planera projekt pÄ. Fast steget till att faktiskt börja rensa och gÄ igenom Àr stort..
Har en stor quilt jag borde göra fÀrdigt. NÄgra applikationer kvar, sen ska den kviltas. Borde verkligen ta tag i det. Har hÄllit pÄ sen sonen föddes typ.

Fikat med en vÀn.
Nu sen lunch/middag.
IMG_2308.webp

HÀmtat paket, tog en fika pÄ macken och nu ligger jag i soffan.

Ska dammsuga, men svÄrt att komma igÄng.
Brukar ge sig bara man startar den.
Robotdammsugaren mÄste mappa om sÄ jag orkar inte göra det nu

Tog fram alla smÄ lÄdor och pÄsar med tillbehör till dockklÀdessömnaden dvs spetsband, sidenband, knappar, resÄr, diverse dekorativa band samt övrigt gods typ pÀrlor och fjÀdrar för att sortera och rensa framför vÀrldscuphoppningen.

Resultatet?
Att hela vardagsrumsbordet nu Àr fullt och jag totalt tappade lusten. För nÀr ska jag ha tid att anvÀnda alltihop? Och hur har jag lyckats samla pÄ mig sÄ mycket?

Vaken och nyduschad innan jag ska till hjart-rehab i dag. Jag ar fortfarande lite forkyld, men kanner mig bra sa det ar okay. Sedan gar dagen i stickningen's tecken sa trojan ar klar innan han aker till Kina ... och att stada av sybordet. Jag har en hel del "stuff" dar som ska till olika platser i huset och behover laga sonen's byxor innan han kommer i morgon ... som jag lovade fore jul men inte fick andan ur vagnen att stada sybordet da.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 568
Senast: KrÄlus
·
Svar
2 004
· Visningar
72 892
Senast: Shaggy
·
  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 279
Senast: Scata
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 781
Senast: netia
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Annonsera mera hundar 2