Julafton och dags att gå upp. Hoppas att ni alla firar jul på just det sätt ni önskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man göra med digitala lotter också. Det finns som förval vilka klubbar man vill stödja, kolla under ”Favoritförening”. Jag har valt tre små ridklubbar i Norrbotten, som jag aldrig ridit hos själv, men tänkte att de behöver pengar så valde dem.Vi köper alltid papperslotter och stödjer lokala ridklubben.
Ok men vi vill ha vanliga lotter.Kan man göra med digitala lotter också. Det finns som förval vilka klubbar man vill stödja, kolla under ”Favoritförening”. Jag har valt tre små ridklubbar i Norrbotten, som jag aldrig ridit hos själv, men tänkte att de behöver pengar så valde dem.
Och jag blev jättesugen på apelsinjuice nu när jag såg din bild! Har dock ingen hemma Varm choklad går dock att ordna...Skinkmacka och varm choklad med vispgrädde och marshmallows som sig bör till frukost på julafton. Visa bifogad fil 159415
Jag ringde trafikredaktionen som sa att de skulle kontakta polisen. Hoppas de gjorde det.Hoppas att någon ringde polisen, för det låter ju som om han var en fara för sig själv!
Men vad f*n... musslor i den här tråden också??
Invasiv art..They are everywhere!
Vi vann allihopa. Bla en ny lott men väntar nog till efter nyår för har redan nyårslott.När jag till slut kom in på bingolotto igår var det till 4ans bingo, där jag vann lite pengar ! Inte mycket, men det räcker till en ny lott om jag vågar mig på det på nyår...