Vad gör vi? Del CCVI

Skinkmacka och varm choklad med vispgrädde och marshmallows som sig bör till frukost på julafton.
20241224_053439.webp

Vaknade lite onödigt tidigt pga mardröm... Men, jag ska ändå upp snart för att starta tvättstugan. Kändes lite fånigt att boka tvättstuga på julafton, men tja, jobbar man alla andra dagar så får det bli så. Som tur är behöver man ju åtminstone inte stå och stirra på maskinerna när de jobbar :D

Velar sedan lite mellan att gå på skogspromenad sedan eller åka till jobbet för att träna hundarna där. Vi har som en hage på jobbet, perfekt för hundträning regniga dagar, men att åka till jobbet på julafton när det inte behövs...

Nåja. Först frukost och tvättstuga!

Har tittat på sista avsnittet av julkalendern och ätit lite frukost. Och öppnat några paket såklart. Om en stund ska vi till stallet, via Willys för att köpa bananer till Stig :heart är fortfarande hög i adrenalin sen igår, undrar när det kommer att släppa. Jag har väl fortfarande inte riktigt förstått att han är vår!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 061
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 274
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 436
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka