Men så söt! Fantastisk julklapp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jobbar på systemet, vi har haft de galet idag. Så skönt att komma hem till tystnaden då ingen är hemma.Hemma efter en väldigt bra men hektisk jobbdag. Jultider som butikspersonal är verkligen speciellt, men jag är glad åt att jobba i en butik där det ändå är lugnt och låg ljudvolym jämfört med tex i de stora mataffärerna eller inne på systembolaget. Herrejösses vad folk det var på systemet nu!
Kom hem vrålhungrig, men hade pratat med sambon innan och han bestämde sig för att ordna god middag lagom tills jag kom hem Nu ser jag fram emot två lediga dagar!
Vid min närmsta butik hade det visst varit åtminstone 50m kö innan de öppnade på morgonen. När jag var där så var alla gångar fulla av folk, men alla kassor var öppna och det gick förvånansvärt fort ändå! Väldigt trevlig personal också. Kändes fintJa jobbar på systemet, vi har haft de galet idag. Så skönt att komma hem till tystnaden då ingen är hemma.
Nope! Det är bara att rulla degen till en liten boll och trycka ner den, tunt på botten.@MJLee smörjer du silikonformarna?
Tänkte det men nu ska det bli musslor så ville fråga innan det går åt pipan en gång till.Nope! Det är bara att rulla degen till en liten boll och trycka ner den, tunt på botten.
Hoppas att någon ringde polisen, för det låter ju som om han var en fara för sig själv!När jag körde hit i mörkret gick det en svartklädd man på vägen. På Nissastigen, en ganska vältrafikerad väg. Han vinglade en del, var nära att köra på honom. Vette tusan var han kommit ifrån, fanns ingen bil eller avfarter i närheten.
Otäckt var det.
Gör risgrynsgröt så det blir risgrynsgröt till frukost imorgon bitti tar för lång tid på morgonen att göra det tycker jag som är hungrig vid frukosten.
Vi köper alltid papperslotter och stödjer lokala ridklubben.Känns ju minst sagt lite värdelöst att ha köpt en bingolott och inte kunna använda den... Bedrövligt utan någon som helst uppdatering om problemet. De sa precis i början att "tekniken strular" men att de höll tummarna för att det ska lösa sig. Ja, men NÄR...