Vad gör vi? Del CCVI

Här var det tomt. Både i katrineholm på både bolaget och stan i övrigt. Mycket bilar i omlopp men inte mycket folk. Samma bolaget i wingfield tomt när vi var där vid 13.00 typ.
Å där var det dessutom slut på det öl vi skulle köpa...

Folk var nog där igår och gjorde slut på bästa (enligt mig) julölen.

Naglarna målade och granen uppe och klädd. Ljusen är batteridrivna (laddningsbara batterier), dekorationerna är plastkulor som inte går sönder och kattleksaker jag köpte ett år i en julstrumpa. Glitter som om det hamnar i en kattmage så blir det bara små glitterbitar som kommer ut den andra vägen.

🤞så låter Megara granen vara och försöker inte tugga på den.

20241223_204109.webp

Tog oss till köpcentrum imorse för att handla, var klara lagom till lunchruschen 😅 Kaos, men vi slapp milt undan.

Sedan börjat packa inför 10 dagar i fjällen :love:
6st böcker + ca 10-15 nya på kindlen. Borde räcka :angel:

Sista ridlektionen på terminen har hunnits med också :heart
Nu försöka sova inför juuuulafton!

Hjart rehab avklarat, sista handligen lika sa ... nu ska jag bara sitta i 10 minuter, den lilla vita hunden ar vit igen och aldeles straxt borjar badet for den mest korkade hunden. Han piper och gnaller da han horde nar jag badade Emma-Sue ... Han gillar verkligen inte att bada, men till och med det blir han alltsa avundsjuk pa.:p

Mina naglar blev cruella de ville. Bestämde mig för att måla om dem och nu får jag sitta och vänta på att de ska torka. Eftersom jag inte har överlack så är det bara att vänta :meh:

Råkade läsa att det är hasselnöt i Geisha-pralinerna.
Jag är ju överkänslig mot hassel(nöt).
Har inte känt av nåt när jag ätit Geisha så jag kan väl äta hasselnötter då kanske :confused:

Har dar det odlas enorma mangder hasselnotter har jag lart mig att man kan tala noten, men vara super allergisk mot tradet. Det ar "hangena" pa trad/buskar som ar varst for allergier, hela february halva marsh gar halva befolkningen i vastra Oregon pa en oandlig mangd allergi mediciner. Sa om du ar allergisk mot vaxten kan det mycket val vara sa att du tal noten.

Hjart rehab avklarat, sista handligen lika sa ... nu ska jag bara sitta i 10 minuter, den lilla vita hunden ar vit igen och aldeles straxt borjar badet for den mest korkade hunden. Han piper och gnaller da han horde nar jag badade Emma-Sue ... Han gillar verkligen inte att bada, men till och med det blir han alltsa avundsjuk pa.:p

Och nu ligger bada i sina "puppy pens" i vart sovrum, rena, rena baddar, och rent golv. Inte daligt sa har under ler-sasongen. :p Middagen star i ugnen och vi vantar bara pa att sonen och barnbarnen ska komma. Men ... fran nu ar det jul!:D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 055
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 264
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 432
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka