Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betydligt mer logiskt och troligt egentligen, men nej det här rör sig om två människovalpar. Tack och lov stora nog att underhålla sig själva egentligen. Jag är mer där som en ICE.Jag tänkte först "barnvakt" dvs någon av dina städkatter/hundar... inte tvåbeningar
Betingning fungerar väldigt bra på Björn. Så fort han hör något som prasslar utanför hans bur springer han ut ur sitt hus och ställer sig på bakbenen och glor på mig. Då vet han att det är mat på gång.
Kanterna spelar VERKLIGEN ingen roll !Bakar just ut de sista musslorna. Degen tog aldrig slut. @dobbis så här blir musslorna med silikonformar. De är lite ojämna i kanterna men det är pga att det är lite petigt att få dem helt jämna tycker jag och orkar inte riktigt med finliret att jämna ut dem.
Visa bifogad fil 158981
Motorn behöver bli varm oxå tänk på det! Så bilen behöver köras inte gasas ur enbart. Regenereringen startar när motorn har kommit upp i arbetstemperatur. Därför kortkörningar dödar bilar, dom kommer inte upp i temp många ggrVrålförkyld.. Fick sova med dubbla huvudkuddar inatt. Ont i lederna, snorar och nyser. Ta en alvedon så blir det bra.
Idag ska vi testa gasa ur bilen ordenligt. Har en liten sträcka med 100 km/h, tänkte köra den fram och tillbaka några gånger.
Javisst, det här vi tänkt på. Det är typ två mil till 100-sträckan så det är lugnt.Motorn behöver bli varm oxå tänk på det! Så bilen behöver köras inte gasas ur enbart. Regenereringen startar när motorn har kommit upp i arbetstemperatur. Därför kortkörningar dödar bilar, dom kommer inte upp i temp många ggr