Vad gör vi? Del CCVI

Var i stallet imorse, red och hjälpte till lite. Sen hem och fixa en massa, sen lunch och jobb framför datorn.
Snart klar med jobb och kan fixa det sista.
Skulle ha en liten jul-aw, men det har såklart ballat ur med att bygga nya möbler (bra att få tummen ur iofs), städa, plocka, fixa. Unnade oss köpelussekatter (men DYRT från bageri :angel: ). Kommer tydligen typ 14pers. Vi har laddat upp som inför nyårsfest.
Woop! Men mysigt ska det bli.

Drar nog igång jul-technolistan inför sista rycket. :rofl:

Klippt håret, är väl lite halvnöjd. Känns inte som det blev nått vidare den här gången. Nåja, hår växer ut och det är inte dåligt nog att vara värt det att gå tillbaka. Frågan är, ge sig ut i det blöta mörkret och handla. Behöver egentligen gå till både Hemköp och ICA.

Känner mig iaf inte sämre så hållit igång och mockat ur bädden lite och kört in nytt spån åt pållan 🥰. Det träliga med detta vädret är skitlera uppepå frusen mark å så tar man ändå sneakers, hade behövt 4 brodd jag med 😂. Gjorde vad jag kunde gör att inte sätta mig på arslet; landade på ena knäet och en knyck i ena höften istället 😆.

Klippt håret, är väl lite halvnöjd. Känns inte som det blev nått vidare den här gången. Nåja, hår växer ut och det är inte dåligt nog att vara värt det att gå tillbaka. Frågan är, ge sig ut i det blöta mörkret och handla. Behöver egentligen gå till både Hemköp och ICA.

Åh sånt är så otroligt trist! Vet när jag var typ 10 år och ville ha frisyr som Robyn om du vet/minns? Bah. Frisören klippte mig så jag såg ut som en jävla potta i skallen. Grät av besvikelse!

Blivit plågad av tandhygienisten. Nästa och förhoppningsvis sista jäkla besöket hos henne på fredag. Vill aldrig mer se eller besöka henne... Men äter man mediciner som orsakar muntorrhet så är besöken hos henne nödvändiga för jag har ingen större lust att få löständer :down: 👿

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 019
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 235
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 404
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
281
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka