Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sista riktiga arbetsdagen och jag åkte hem tidigare och tokkraschade på soffan. Det är när man slappnar av man inser hur slut man är. Men det var en fin eftermiddag med mina mentorselever som var glada över fika, lite kahoot, städning (kanske inte så glada över den just) och nya basgrupper.
I morgon avslutning på lokal och sen julbord med kollegor och eventuellt AW om jag orkar.![]()
Kan du skicka lite aptit till min pudel som tycker allt det står ”hundmat” på är förgiftat?Jäkla katt! Min mamma ringde och jag glömde att jag hade middag framme, kycklingben. När jag avslutat samtalet hittade jag en glad Megara som glufsat i sig min middag![]()
Kan skicka lite chihuahua-aptit. Jag kan inte ens plocka fram nycklarna ur jackfickan innan han står vid mina fötter och tittar på mig med beeeeeedjande ögon. Gooooooodis!!!Ibland (typ vid middagstid) ångrar jag att jag inte köpte en labrador istället…
Pudeln anklagar mig för att servera förgiftad mat. Finns det någon bra hundpsykolog som kan fråga henne vilken hundmat som inte är förgiftad?
(Imorgon får husse koka kyckling åt den absolut inte bortskämda pudeln.)
Kan nu meddela att skattjakten gått bra och att jag hittat allt jag lagt på de där "bra ställena"!Jag hade planerat att slå in julklappar idag men det blev inte många julklappar inslagna idag (för att vara exakt: 0). Men men, det är ju fortfarande 10 dagar kvar så ingen panik än i alla fall.
Har däremot insett att det första (och kanske också största?) problemet nu är att mitt minne fungerar någonstans på nivån mellan inte alls och sådär. Och nu kan jag verkligen inte minnas vart jag lagt julklapparna. Inte mer än att jag lagt dem på "bra ställen"… som säkert hade varit jättebra om jag bara hade kommit ihåg vilka dessa "bra ställen" var![]()
Så nu antar jag att steg ett helt enkelt får bli att gå skattjakt i mitt eget rum för att förhoppningsvis hitta allt jag lagt på olika "bra ställen"
![]()
![]()
Ibland (typ vid middagstid) ångrar jag att jag inte köpte en labrador istället…
Pudeln anklagar mig för att servera förgiftad mat. Finns det någon bra hundpsykolog som kan fråga henne vilken hundmat som inte är förgiftad?
(Imorgon får husse koka kyckling åt den absolut inte bortskämda pudeln.)