Ska borsta tänderna och sen lösa nonogram en stund. Tidig väckning imorgon så tidig läggdags idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft en irl. setter som var så från valp och resten av livet. Det som fick han att äta var när mormor gjorde ugnspannkaka med fläsk och hundmat iIbland (typ vid middagstid) ångrar jag att jag inte köpte en labrador istället…
Pudeln anklagar mig för att servera förgiftad mat. Finns det någon bra hundpsykolog som kan fråga henne vilken hundmat som inte är förgiftad?
(Imorgon får husse koka kyckling åt den absolut inte bortskämda pudeln.)
Nu tänker Dexie ringa till djurskyddsföreningen och klaga a' Megaras vägnarMegara hälsar att all mat är ätbar, inklusive lussekatter. Katt eller människomat spelar ingen roll. Hon är en katt labrador. Som dessutom blivit tjock så nu drar vi ner på maten, till hennes stora förtret
Nu tänker Dexie ringa till djurskyddsföreningen och klaga a' Megaras vägnar
ALLA som identifierar sig som en labrador har rätt till all mat anser han
Åhhh fina DarwinLabrador-nordsvensken Darwin hälsar och tackar entusiastiskt för dessa mycket kloka ord och stora rådighet i djurrättens tjänst.
Åhhh fina Darwin
Jag visste inte att han var med i labrador-klubben
Ähhhh jag vet en som ätit frolic i tron att det var jordnötsringar.ugnspannkaka med fläsk och hundmat i
Morfar fick stränga order om att den inte var till han
Jag gjorde en röra med falukorv, skinka, leverpastej och hundmat. Allt, utom det sistnämnda, slank ner…Jag har haft en irl. setter som var så från valp och resten av livet. Det som fick han att äta var när mormor gjorde ugnspannkaka med fläsk och hundmat i
Morfar fick stränga order om att den inte var till han
Samma skrot och korn som Kimchi. Det enda som ratas är chips, vilket jag är glad för. Någonting kan jag väl få äta utan att en liten ninja smyger bakom axeln/under bordet/på armstödet/på bordet/i tallriken?Megara hälsar att all mat är ätbar, inklusive lussekatter. Katt eller människomat spelar ingen roll. Hon är en katt labrador. Som dessutom blivit tjock så nu drar vi ner på maten, till hennes stora förtret
Har inte din förkylning precis börjat ? Du får nog lugna dig någon vecka eller så...Kan inte förkylningen gå över snart?! Det börjar bli tjatigt att snyta mig varannan minut typ..
Varit dålig en vecka snart, det räcker gott och välHar inte din förkylning precis börjat ? Du får nog lugna dig någon vecka eller så...