Vad gör vi? Del CCV

Om jag inte hunnit borsta tänderna så skulle jag helt klart kunnat visa upp kexchokladpapper:up:
Kan finnas några kaksmulor kvar sedan alla kakor som jag råkat äta ikväll pga bakat för goda kakor :banana:
Jag KAN ha ätit några pepparkakor också, Annas med apelsin, KAN de ha varit samt Annas original.
(Och jag KAN ha råkat beställa fler som kommer med ICAbudet i morgon, tex blåbär och vaniljsmak från Anna samt saffran från Anna... men det hör du inte från mig, nej nej :D)
Det KAN också vara så att jag har två förpackningar pepparkaksdeg i kylen om jag mot förmodan får slut på pepparkakor innan typ jul (KAN befinna sig en förpackning deg i morgondagens påse från ICA... man bakar ju inte bara med deg...väl?!)

Vad för goda kakor har du smulat med i dag? :D

Undrade varför jag mötte så få bilar på vägen hem.. visade sig att de stängt av en rätt lång sträcka för vägarbete. Väldigt många blinkade lastbilar och förvånansvärt lång kö som väntade på att släppas förbi - när nu det blir. Lyckades inte se vad de höll på med men stackarna har inget trevligt väder att jobba i.

Jag KAN ha ätit några pepparkakor också, Annas med apelsin, KAN de ha varit samt Annas original.
(Och jag KAN ha råkat beställa fler som kommer med ICAbudet i morgon, tex blåbär och vaniljsmak från Anna samt saffran från Anna... men det hör du inte från mig, nej nej :D)
Det KAN också vara så att jag har två förpackningar pepparkaksdeg i kylen om jag mot förmodan får slut på pepparkakor innan typ jul (KAN befinna sig en förpackning deg i morgondagens påse från ICA... man bakar ju inte bara med deg...väl?!)

Vad för goda kakor har du smulat med i dag? :D

Åh köpte Annas med apelsin häromdagen men inte ätit än, så goda! De och nyåkers :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 730
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
263
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka