Ja jag har sagt mitt nu och ska laga en sen middag åt mig och karln.Äh, ignorera. Hen har ju noll och inga filter och häver ur sig skitsaker ideligen.
Jag har annat att lägga mig energi på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag har sagt mitt nu och ska laga en sen middag åt mig och karln.Äh, ignorera. Hen har ju noll och inga filter och häver ur sig skitsaker ideligen.
Och som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.Imorgon bär det av till Paris med delar av familjen. Sådär 5 år efter tänkt avresa.
Vet du vad. Du duger alltid förutom när du sjunker som en sten i respekt för andra människor.Funkar tv-n fortfarande som jag skänkte dig och borrade upp på din vägg? Som hantverkare dög jag tydligen,,,,,
Och som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.
Fått boken på bibblan som jag stått i kö på, så dags att hämta den! Det är BE-boken
När sonen åkte dit bröt Coronan ut där och han evakuerades. Vi får hoppas att han inte utgör samma fara för Frankrikes invånare nästa gång han besöker ParisOch som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.
Och som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.
Jag tänkte läsa igenom den och sen köpa boken om jag tycker jag orkar o klarar det. Lite osäker på om jag faktiskt har förmågan att klara det där.Populär litteratur, jag hämtade den på körskolan i förrgår. Nu ska jag bara bita ihop och en gång för alla lära mig dessa eländiga lastsäkringar och viktgränser och spännband högt och lågt.
Jag har vant mig. Förrförra gången lyckades vi undkomma Toulouse med minuter efter en horribel färd i bil och tidspress med gula västar som stod i vägen överallt och till sist bröt sig in på flygplatsen, vi var sista flighten som kom iväg innan de stängde. Men Airbus-vakterna lyckades hålla dem ute tillräckligt länge.Ok... om jag någonsin är på väg till Frankrike, får jag be dig att undvika sagda land just då?
Seriöst, hoppas det inte blir alltför krångligt