Vad gör vi? Del CCV

Pratade med min hälsocoach idag, föga inspirerad. Men efteråt kändes det bättre och ikväll körde jag ett litet pass hemma. Blev pinsamt flåsig :bag:

Hon bor för övrigt i Gävle, hon sa att de hade fått snö idag. Men från början kommer hon från samma stad som jag bor i, och har gått i samma skola som min rumskompis. Världen är bra liten ibland!

Funkar tv-n fortfarande som jag skänkte dig och borrade upp på din vägg? Som hantverkare dög jag tydligen,,,,,
Vet du vad. Du duger alltid förutom när du sjunker som en sten i respekt för andra människor.

Om du tror att jag kommer att vara tyst när människor kränker andra oavsett vad de gjort för mig så trodde du fel. Det är människors känslor, upplevelser och bemötande vi diskuterar, klarar du inte av att få mothugg när du uttrycker dig på ett sånt sätt som kan vara sårande för andra så är du på helt fel forum.

PST
Tyvärr slutade TV:n fungera 2 veckor efteråt. Men du vet mycket väl att jag var tacksam för det du gjorde för mig.

Och som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.
När sonen åkte dit bröt Coronan ut där och han evakuerades. Vi får hoppas att han inte utgör samma fara för Frankrikes invånare nästa gång han besöker Paris :)

Och som alltid är det storstrejk på samma dag jag anländer, vilket har varit fallet varje gång jag ens tänker äntra den franska jorden. Måste utgöra en extremt god inspiration till de franska arbetarna i kollektivtrafiken.

Ok... om jag någonsin är på väg till Frankrike, får jag be dig att undvika sagda land just då? :p

Seriöst, hoppas det inte blir alltför krångligt :)

Ok... om jag någonsin är på väg till Frankrike, får jag be dig att undvika sagda land just då? :p

Seriöst, hoppas det inte blir alltför krångligt :)
Jag har vant mig. Förrförra gången lyckades vi undkomma Toulouse med minuter efter en horribel färd i bil och tidspress med gula västar som stod i vägen överallt och till sist bröt sig in på flygplatsen, vi var sista flighten som kom iväg innan de stängde. Men Airbus-vakterna lyckades hålla dem ute tillräckligt länge.

Alltså jag är ju ändå norrlänning (som inte hunnit packa upp vinterkläderna ehm) men jag börjar tro att det är väldigt korkat av mig att åka till jobbet imorron:p Det där med diverse kollektiva trafikfordon och rejält med snö&vind är alltid så himla trevligt= proppfullt+ garanterat efter tidtabeller. Nej, jag måste egentligen inte dit utan vill bara göra en helt vanlig arbetsuppgift som det inte står och faller på om jag är där precis:D

Får upp mysko smileyförslag här så borde nog sova innan jag blir vettskrämd av någon förändring :bag:

Efter att ha hållit igång hela dagen var det inte dumt att avsluta kvällen med soffhäng till bonde med grönsaksstavar och dipp, man kan äta gott på kvällen utan att det behöver vara särskilt onyttigt 😊.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 240
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 728
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
263
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka