Vad gör vi? Del CCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags att rycka upp sig och möta karln för en cocktail när han slutar jobbet. Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creeps 😅 Får stålsätta nerverna...
Det är väl en sak när man klär ut sig men en helt annan sak när man vaknar såhär en morgon. :o
*Ska låta bli att köra anden i glaset i fortsättningen hur mycket det än tjatas.*:cautious:
Faun.webp

Ja och nej, det beror helt på vad rapporten bygger på. Är resursen inte verifierad genom borrning är det bara en mineralisering, dvs ett antagande.

(ja, jag är en nörd... :o och jobbar exakt med sådana här saker)

I know 😊 Vad jag menar ar det inte pa nagot satt ar nagot Trump tagit ur luften... Det finns legitima uppgifter for oss "icke nordar" att tro att han har ratt ... och att proffessorn i Lulea har fel sa vida han inte verifierar sina kallor.

I know 😊 Vad jag menar ar det inte pa nagot satt ar nagot Trump tagit ur luften... Det finns legitima uppgifter for oss "icke nordar" att tro att han har ratt ... och att proffessorn i Lulea har fel sa vida han inte verifierar sina kallor.

Jag vill bara lagga till:
Jag ar absolut inte en Trumpist, men det borjar bli lite lojligt nar allt skylls pa Trump och hans regering ... vare sig det stammer eller inte. Jag har sa svart for det, precis det beteendet skaller vi pa nar "den andra sidan" gor, hur fel det ar och hur det forstor det politiska sammarbetet.

Snart dags att rycka upp sig och möta karln för en cocktail när han slutar jobbet. Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creeps 😅 Får stålsätta nerverna...

Antar att du bor i Malmö? Min lillebror åkte från Köpenhamn till Malmö på väg hem från Kenya. Han sa att hela tåget var fullt med Furries och någon sa att det är den näst största Furry convention i världen efter den i USA.

Jag vill bara lagga till:
Jag ar absolut inte en Trumpist, men det borjar bli lite lojligt nar allt skylls pa Trump och hans regering ... vare sig det stammer eller inte. Jag har sa svart for det, precis det beteendet skaller vi pa nar "den andra sidan" gor, hur fel det ar och hur det forstor det politiska sammarbetet.
Fast oavsett, vill Trumpen har betalt för det Biden hjälpt Ukraina så får han väl begära krigsskadestånd av sin kompis Putte? Han kan ju inte komma i efterhand och våldföra sig på Ukraina igen även om han inte har mer heder i kroppen än vad som ryms i en av hans små händer. :cautious:

Har någon fler lagt märke till hans egna idolbilder på sig själv, vad mycket större händer han har där än på fotona där han står med sin lilla knytnäve i luften? 🤣

Fast oavsett, vill Trumpen har betalt för det Biden hjälpt Ukraina så får han väl begära krigsskadestånd av sin kompis Putte? Han kan ju inte komma i efterhand och våldföra sig på Ukraina igen även om han inte har mer heder i kroppen än vad som ryms i en av hans små händer. :cautious:

Har någon fler lagt märke till hans egna idolbilder på sig själv, vad mycket större händer han har där än på fotona där han står med sin lilla knytnäve i luften? 🤣

Det ar inget som jag berorde ... Allt jag sa var att den har typen av diskutioner, dar nagon tar upp ett amne och andra stiger in och forlojligar ar nagot vi inte accepterar och blir sura over nar "de andra gor det". Jag tanker inte diskutera politik ... varken Svensk eller Americansk och skulle uppskatta att inte bli taggad.

Jag poangterade att om Proffessorn i (var det Lulea?) inte verifierar sitt pastaende sa ar UN en hyfsat bra kalla for att han har fel.

Fortfarande på sjukhus. Jäklgt sedraget. Organen jobar på fint men vätskan runt njuren måste dräneras. Skulle få åka hem men då började jag få feber på mornarna.
Idag var första feberfria dagen. Läkarna tror att jag kan komma hem i början på nästa vecka går på rejält med medeciner nu. Kortisoldropp flera ggr dag samt antibiotika intravenöst. KOmmer fååka hem med dränslang i magen. Det kan ta tid innan det går över. Kirurgen/läkaren sa att ca 15% drabbas efter op av detta. Det är segdrage men inget farligt.

Så surt bara eftrersom själva op gick så bra och jag fick komma hem så det här är lite knäckande. HIttade en jättetrevlig rumskompis 1 år yngre än mig och vi har hängt en del men hon fick åka hem till Luleås sjukhus igår morse så nu har man ingen direkt att tala med heller.

D kom en sväng igår och lämnade dator och lite schampoo/balsam/tvål och mineeralvatten så jag klarar mig ett tag. Att kika på tv via mobilen är inte det lättaste. Vart rätt jävla mosig i skallen när han var här men ändå skönt att bara träffas.

Längtar hem samtidigt osm jag känner mig trygg här. Fasar när jag ska över till vården i Skövde

Och sjuka mängder vitlök. Glömmer alltid att min hemodlade är väldigt mycket starkare än den från ica.
Haha jag tjatar varje gång tänk på att det är färsk när jag tar det från landet eller hemodlat om det är senare. Herregud de har minsann ätit färsk vitlök förut. Jo men det är inte samma sak...

Gud vad starkt det var. Jo jag sa det. Eller jodå de har färsk vitlök. -jaha var hittar ni det i januari kan jag svara Jo på Ica.. :rofl: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 216
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret! 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
82 598
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 487
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 230
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka