Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte de, de är nog bara snabbfrysta men det spelar ingen roll för fåglarna.Förresten är frysta ärtor kokta redan? Dum fråga va?
Men vad braJag tror inte de, de är nog bara snabbfrysta men det spelar ingen roll för fåglarna.![]()
Denna värld, som alltmer liknar en skruvad film.
En professor i Luleå meddelar att Ukraina inte har några direkta tillgångar av brytbara sällsynta jordartmetaller - de som Trump vill ha till en summa av 500 miljarder dollar.
Han vill alltså ha nåt som inte finns. Hand å panna
Okej okej man kan inte köpa glädje men min sambo gav mig nyss ett par Louboutins som jag suktat efter i evigheter och jag kan ha börjat böla![]()
Det kanske inte går att köpa glädje rakt av... men vissa föremål ger oss faktiskt glädje och i allmänhet behövs det ju då ett inköpSå länge all ens glädje inte består av att köpa/köpta saker ska en bara njuta av när sådant här sker
Edit: Hade särbon gett mig jugendporslin från Rörstrand hade jag också bölat och varit glad![]()
Suck. Var säker på att jag hade en förpackning toapapper hemma. Men tydligen inte. Är nere på sista rullen så det är bara att trava iväg![]()
Geologen är inte döförvånad![]()