Vad gör vi? Del CCIX

Dricker fm kaffe och funderar på vad den här dagen ska innehålla. Är fortfarande snormosig så ev borde jag tagga ner och hålla mig till pussel och läsa lite. Jag kan ju varva det med någon sändning från Göteborg. Känns som en väldigt lat dag men det kanske får vara så 🤷‍♀️

Just ja... lokala thaivagnen hade ju slut på det jag ville ha förra fredagen. Igår ringde jag för att beställa och jodå, de hade det jag vill ha, lycka! När jag kommer dit FÅR jag maten som kompensation för förra veckan 🥺 Nog för att jag är stammis men det var så oerhört snällt, jag blev så rörd! :heart

Suck. Var säker på att jag hade en förpackning toapapper hemma. Men tydligen inte. Är nere på sista rullen så det är bara att trava iväg :meh:

Släpet fick bara anmärkning på några lampor, och vi visste redan att vi behöver byta ut några gamla armaturer. Annars var allt i sin ordning :) ! Sedan åkte vi iväg till återvinningen med det gamla kylskåpet och lite annat krafs - härligt att bli av med skräpet :) !

Har handlat mat och ska snart sätta igång en kycklinggryta/gratäng.

Okej okej man kan inte köpa glädje men min sambo gav mig nyss ett par Louboutins som jag suktat efter i evigheter och jag kan ha börjat böla 😂

Det kanske inte går att köpa glädje rakt av... men vissa föremål ger oss faktiskt glädje och i allmänhet behövs det ju då ett inköp :) Så länge all ens glädje inte består av att köpa/köpta saker ska en bara njuta av när sådant här sker :heart

Edit: Hade särbon gett mig jugendporslin från Rörstrand hade jag också bölat och varit glad :D

Det kanske inte går att köpa glädje rakt av... men vissa föremål ger oss faktiskt glädje och i allmänhet behövs det ju då ett inköp :) Så länge all ens glädje inte består av att köpa/köpta saker ska en bara njuta av när sådant här sker :heart

Edit: Hade särbon gett mig jugendporslin från Rörstrand hade jag också bölat och varit glad :D

Håller med! Är ingen storköpare men att kunna njuta av något man suktat länge efter det är ändå speciellt.

Rastat sambons skoter. Det är mycket att köra med 😎😁

1000011411.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 346
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 013
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 127
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 066
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka