athena_arabians
Trådstartare
Frågan är hur de är verifierade (dvs är det verkligen en resurs eller är det antaganden). Det är stor skillnad på en mineralisering och en malm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är hur de är verifierade (dvs är det verkligen en resurs eller är det antaganden). Det är stor skillnad på en mineralisering och en malm.
Det är väl en sak när man klär ut sig men en helt annan sak när man vaknar såhär en morgon.Snart dags att rycka upp sig och möta karln för en cocktail när han slutar jobbet. Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creepsFår stålsätta nerverna...
Sant, men jag antar att UN ar en hyfsat trovardig kalla.
Ja och nej, det beror helt på vad rapporten bygger på. Är resursen inte verifierad genom borrning är det bara en mineralisering, dvs ett antagande.
(ja, jag är en nörd...och jobbar exakt med sådana här saker)
I knowVad jag menar ar det inte pa nagot satt ar nagot Trump tagit ur luften... Det finns legitima uppgifter for oss "icke nordar" att tro att han har ratt ... och att proffessorn i Lulea har fel sa vida han inte verifierar sina kallor.
Snart dags att rycka upp sig och möta karln för en cocktail när han slutar jobbet. Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creepsFår stålsätta nerverna...
Antar att du bor i Malmö? Min lillebror åkte från Köpenhamn till Malmö på väg hem från Kenya. Han sa att hela tåget var fullt med Furries och någon sa att det är den näst största Furry convention i världen efter den i USA.
Du får inte skvallra om det du vetNästa annektering Trumpen vill göra kanske är Sverige!
Mina australiensiska kollegor mobbade mig lite efter hans utspel om Grönland, dvs Sverige nästa![]()
Så många frågor men mest, var? och varför?Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creepsFår stålsätta nerverna...
Så många frågor men mest, var? och varför?
Edit: fick svaren längre ner i tråden![]()
Haha, aww, jag gillar furries!Snart dags att rycka upp sig och möta karln för en cocktail när han slutar jobbet. Stan är dock invaderad av Furries just nu och ursäkta mig men vuxna människor i djurkostym gives me the creepsFår stålsätta nerverna...
För många på en gång nu!Haha, aww, jag gillar furries!![]()
Fast oavsett, vill Trumpen har betalt för det Biden hjälpt Ukraina så får han väl begära krigsskadestånd av sin kompis Putte? Han kan ju inte komma i efterhand och våldföra sig på Ukraina igen även om han inte har mer heder i kroppen än vad som ryms i en av hans små händer.Jag vill bara lagga till:
Jag ar absolut inte en Trumpist, men det borjar bli lite lojligt nar allt skylls pa Trump och hans regering ... vare sig det stammer eller inte. Jag har sa svart for det, precis det beteendet skaller vi pa nar "den andra sidan" gor, hur fel det ar och hur det forstor det politiska sammarbetet.
Jag kan tänka mig att stammisarna på Pizzeria BlåGul i Piteå tyckte detsamma när vi gjorde tradition av att mötas där för efter-lajv-middag i fulla kostymer också.För många på en gång nu!![]()
Fast oavsett, vill Trumpen har betalt för det Biden hjälpt Ukraina så får han väl begära krigsskadestånd av sin kompis Putte? Han kan ju inte komma i efterhand och våldföra sig på Ukraina igen även om han inte har mer heder i kroppen än vad som ryms i en av hans små händer.
Har någon fler lagt märke till hans egna idolbilder på sig själv, vad mycket större händer han har där än på fotona där han står med sin lilla knytnäve i luften?![]()
Haha jag tjatar varje gång tänk på att det är färsk när jag tar det från landet eller hemodlat om det är senare. Herregud de har minsann ätit färsk vitlök förut. Jo men det är inte samma sak...Och sjuka mängder vitlök. Glömmer alltid att min hemodlade är väldigt mycket starkare än den från ica.