Vad gör vi? Del CCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis till @Fjordfrälst också!

8262848145_70ea8c3bd2_b.jpg

Jag har tydligen hittat alla fjordtårtor online O_o men tycker att fjordingar brukar kunna ha lite Thelwell-ponny över sig :D

Väntar på att flyget mot Dublin ska lyfta. Konferensdags! Är lika delar glad och nervös, tror det kallas skräckblandad förtjusning. Var sååå nära på att glömma att ta med mig passet, det känns liksom inte som att jag ska utomlands men sen kom jag på att Irland ju faktiskt är ett annat land än Skottland :idea: Och på tal om det måste jag fylla på Revolut-kortet med euros...

Väntar på att flyget mot Dublin ska lyfta. Konferensdags! Är lika delar glad och nervös, tror det kallas skräckblandad förtjusning. Var sååå nära på att glömma att ta med mig passet, det känns liksom inte som att jag ska utomlands men sen kom jag på att Irland ju faktiskt är ett annat land än Skottland :idea: Och på tal om det måste jag fylla på Revolut-kortet med euros...
Snart kommer du dessutom behöva ansöka om visa waiver för att få besöka det avlägsna EU mot besvär och kostnad på 7 EUR....

Nu är 3 av 3 docetaxel i kroppen.

Inför byte av cyto får man annan medicin för att hantera illamående som kan uppstå. En får man inte ta eg om man är allergisk mot jordnötter. Så jag ska ta den på behandlingsavdelningen så stora sjukhuset får rädda mig om det går dåligt (vilket det inte kommer göra, man får dessutom både kortison och antihistaminer i förebyggande syfte ändå).

Jag läste Dubai :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 657
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
66 864
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 487
Tjatter Det frågade sambon mig när han läste på ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad är det? Jag kastade en blick på pappret och... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 193
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka